Lars-vegas Skrevet Oktober 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2011 Her om dagen var jeg på bilxtra og betsillte litt deler til en bmw e 39, synes prisen var litt stiv så jeg sjekka med merkeforhandler, og orginal delene var billigere.. og det med hele 30%!! Så bildeler anbefaler jeg å kjøpe et helt annet sted enn BILXTRA!! Ble rimelig forbanna for å si det sånn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommy1033 Skrevet Oktober 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2011 u mad bro? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbopow Skrevet Oktober 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2011 mekonomen er like dyre de og Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-vegas Skrevet Oktober 19, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2011 u mad bro? Kunne satt fyr på sjappa.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Oktober 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2011 Det er vel ikke noe å bli forbanna for. Alle butikker kan ta den prisen de vil. (inntil en viss grense). Bare å handle org da vel. Bilxtra, MECA, og Mekonomen har forøvrig samme eier Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Oktober 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2011 Min erfaring er at bilxtra er MYE billigere enn mekonomen. Mekonomen er det dyreste jeg har vært borti. Meca har jeg ikke prøvd... Kjenner ikke deleprisene på bmw da jeg aldri har hatt det. Men noen deler finner man billigst hos merkeforhandler. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Oktober 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2011 Min erfaring, etter noen år i bilbransjen er det faktisk lønnser seg mest med org deler eller tilsvarende deler som også merkeforhandler selger. Men har også brukt mye Meca, de er også igrunn rimelige, og har suuuper rask levering og super kundesupport. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg