kimmi159 Skrevet Oktober 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2011 Hei, jeg har en Audi A6 2,4 også har motorlampen kommet opp... har vært på møller og de sier at katalysatoren må byttes, og spørsmålet mitt da er... Hvis jeg kjøper en katalysator fra biltema. Vil motorlampen slutte og lyse eller må jeg ha en original katalysator for at den skal slutte og lyse? Takk for alle svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Oktober 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2011 Så lenge katalysatoren fra Biltema fungerer så skal motorlampen slutte å lyse. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimmi159 Skrevet Oktober 20, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2011 Okay:) men hva er forskjellen på orginal kat og biltema kat? trenger jeg ikke en kat med OBD i? eller spiller det ingen rolle? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Oktober 20, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2011 Kat med OBD? Kat'en er en 'dings' med en lambdasone montert før og en etter ;) Andre lambdasonde forteller om kat er ok eller ei. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg