noello Skrevet Oktober 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2011 Hei igjen! Spammer ned forumet for tiden, men håper noen kan hjelpe :) Kort forklart har låsepinnen falt ut av låsekassa på Golfen min. Dette skjedde når jeg dro av dørpanelet. (Skal fikse ødelagt vindusheis) Det jeg lurer på, hvilket av disse to hullene låsepinnen skal inn i på låsekassen? (Se bilde under) Delenr til låsekassen er 6X1 837 013 A. Jeg har ikke tolvkant verktøy så får ikke skrudd av låsekassa, derfor er hele prosessen veldig knotete. Derfor jeg spør ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Oktober 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2011 (endret) Mener den skal i den hvite plasten. Se midt ned på denne siden: http://www.turbo-diesel.pl/zrob_to_sam/35/ Endret Oktober 19, 2011 av Quattro73 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noello Skrevet Oktober 19, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2011 Dette bildet forklarte en del :) Tusen takk! Tror det blir et H****** å få den inn låsepinnen der når låsekassa er montert i døra.. Er traaangt! :S Pokker jeg ikke hadde tolvkant verktøy da, da kunne jeg tatt låsekassa av med en gang slik som i guiden du sendte. Jaja, får skaffe det i morra :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg