corsaduden Skrevet Oktober 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2011 (endret) Selger følgende: -hendel for retningsviser -hendel for vindusvisker -grill med hull for frontlysviskere -skiltholdere -div lys Det skal bort og jeg aner ikke hva det er verdt, så kom med bud. Kan også selges samlet, spezjul prais får juu. :tannløs: Tar 50 kr i frakt for enkeltdeler, 150 om det selges samlet. Batteriet på kameraet mitt holdt til akkurat ett bilde, så her er det. Får av en eller annen grunn ikke til å se det i full størrelse, men kanskje noen andre får det til.(?) Kontakt foregår helst på mail, da jeg ofte ikke har tid til å ta telefonen. larsjorgenbr(at)hotmail.com Endret Oktober 19, 2011 av corsaduden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corsaduden Skrevet November 22, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2011 Hele greia går for en 500-lapp om det selges samlet. Er drita lei av å ha det liggende her. Frakt inkludert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg