@udiA4 Skrevet Oktober 20, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2011 Noen som kan modde jettan min? Frie tøyler, Helst veldig låg;) å blank å hvit å rød;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@udiA4 Skrevet November 1, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2011 Ingen som kan redigere bilen min? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terondo Skrevet November 1, 2011 Rapporter Share Skrevet November 1, 2011 OK, what the hack, why not. Under finner du mitt WIP av Jettaen din. Kommer bare til å oppdatere den innimellom, så får du se hvordan det går. I skrivende stund er det bare din Jetta i hvit. Siter 2001 Seat Leon4 20VT - Stage 1 ~220HK 0-100 6.64 (GPS målt) Graphics by Terondo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@udiA4 Skrevet November 1, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2011 takker:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m4sta Skrevet November 1, 2011 Rapporter Share Skrevet November 1, 2011 Her er min versjon, sånn jeg hadde hatt den :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terondo Skrevet November 2, 2011 Rapporter Share Skrevet November 2, 2011 m4sta, din versjon og din versjon. Du har i alle fall tatt utgangpunktet i min versjon. Får ta det som et kompliment på at min versjon var bra. Siter 2001 Seat Leon4 20VT - Stage 1 ~220HK 0-100 6.64 (GPS målt) Graphics by Terondo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terondo Skrevet November 2, 2011 Rapporter Share Skrevet November 2, 2011 Jeg hadde egentlig planer om å endre på det første bildet, men lagret heller versjon 2 i tillegg til den første. Samme utgangspunkt, rettet noen småfeil, "folierte" grillen blank sort, og "lakket" felgene tilsvarende farge. Siter 2001 Seat Leon4 20VT - Stage 1 ~220HK 0-100 6.64 (GPS målt) Graphics by Terondo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terondo Skrevet November 2, 2011 Rapporter Share Skrevet November 2, 2011 Laget en versjon med mer bluret og mindre saturert bakgrunn for å fremheve bilen mer. Croppet også ut noe av fyllet under og til høyre. Skal se på muligheter for å lage en røffere versjon, som da også er senket. Så lenge den ser ekte ut er det greit. Siter 2001 Seat Leon4 20VT - Stage 1 ~220HK 0-100 6.64 (GPS målt) Graphics by Terondo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@udiA4 Skrevet November 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2011 Her er min versjon, sånn jeg hadde hatt den :P Hehe tøff den men vart litt mye med hunden på siden;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@udiA4 Skrevet November 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2011 Terondo. Den blir bare helt rå:D nestn som jeg må få foliert den kvit å lakka griln å felgene:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terondo Skrevet November 2, 2011 Rapporter Share Skrevet November 2, 2011 Ja, den ble helt rå. Det er jeg enig i. Synes den sorte dekorstripen langs dørkanten ble tøff også. Den fader litt etterhvert som den kommer fremover på bilen. Den kledde uten tvil å være hvit. Får frem flere kontraster når den er hvit. Altså ikke kontraster på den hvite lakken, men kontraster mot delene som ikke er hvite. Hvit bil med sort grill og slikt er alltid utrolig lekkert. Det er en grunn til at Audi, og mange andre kjører det som fargekombinasjon når nye modeller skal presenteres. Siter 2001 Seat Leon4 20VT - Stage 1 ~220HK 0-100 6.64 (GPS målt) Graphics by Terondo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terondo Skrevet November 2, 2011 Rapporter Share Skrevet November 2, 2011 Siden jeg aldri har forsøkt dette før, tenkte jeg at jeg skulle gjøre et forsøk. Så da fant jeg en nydelig liten plass å "parkere" den hvite Jettaen din. Synes resultatet ble bra. Siter 2001 Seat Leon4 20VT - Stage 1 ~220HK 0-100 6.64 (GPS målt) Graphics by Terondo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@udiA4 Skrevet November 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2011 hehe tøft:D meen deen skulle vært lavere å kanskje rød i lakken;) Ja vart bra detta:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg