ThomasVincent Skrevet Oktober 21, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2011 Noen tips til hva det kan være. 1999 V40 stv som ikke har kast i felger men når jeg kommer opp i 90+ så kjennes det ut som forhjula "blafrer" fra side til side. ikke likt som kast i felg. endeledd? stab stag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Oktober 21, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2011 Mangler senterringer? Og so er det understell. Der kan det være foringer osv som bør byttes Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Oktober 21, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2011 En noe bedre trådtittel hadde ikke skadet ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasVincent Skrevet Oktober 25, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2011 ser den. men bortsett fra det noen tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tob40 Skrevet November 1, 2011 Rapporter Share Skrevet November 1, 2011 Det samme hadde jeg på min S40 T5 2004. Jeg skiftet bremseskivene foran. Bilen ble som ny :-) Det viste seg at det av kast i skivene. Dette er det flere produsenter som sliter med. Dersom skivene blir for fort nedkjølet kan dette skje! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg