nkgolf Skrevet Oktober 21, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2011 Hvordan får man ut tenningsbryter på en 91 GL, Står greit forklart i Haynes boka, men jeg får ikke multifungsjonsbryter ut pga varselblinkbryter som henger igjenn i øvre deksel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Oktober 21, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2011 den der kan være litt trøblete :) men det går serru :P må være litt brutal, og klemme ned varselbryteren mens du manøvrerer det ut :P deretter må du ta av overgangshylsa så kan du skru av umbracoen som holder hele rattlåsen og deretter ta ut tenningsbryter monterer tilbake i motsatt rekkefølge men som jeg sa, du må være litt brutal for å få det til i grunn. du KAN ta av hylsa først, og så skru av umbracoen, og deretter dra alt ut om du ønsker dette. men jeg ser på det som mer tungvindt Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nkgolf Skrevet Oktober 21, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2011 Okå, takk, var redd for å være brutal mot plasten, men da ordner det seg nok. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg