16vturbo Skrevet Oktober 21, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2011 Mange av dere av sikkert sett tråden om sierran min. Etter ombyggingen så passer ikke det originale varmeregisteret lenger, jeg trenger noen råd og tips til hva jeg kan bruke? Helst noe skikkelig som tar varme fra motoren eller en veldig god 12v løsning :) Takker for svar. Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Oktober 22, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2011 En god løsning for oppvarming med 12v finnes ikke, enkelt og greit. Så enten må du få tak i et varmeapparat som er mindre, for eksempel fra en mindre bil, eller du kan kanskje bruke en bensinvarmer type webasto eller lignende. Sistnevnte er ganske dyrt. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg