kaizer Skrevet Mars 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2004 Hei! Ser på skivene mine at det er mørkt belegg, og føler at jeg absolutt burde ha bedre bremser. Noen som har no tips hva som må til?? -R-;) Siter Renault Espace 2,2 dt. Litt mods. x 323 GT-R x Mx6 2,5 v6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arildh Skrevet Mars 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2004 Det er noen luringer som har spekulert på dette tidligere i denne posten Jeg hadde prioritert stålomspunnende bremseslanger og "kevlar" klosser i stedet for slissede skiver hvis ikke du vil ha det for show. Bladet drive testet ebc skiver med greenstuff, med og uten slissede skiver. De fant ingen forskjell på bremseeffekten eller fading etter ørten repeterende nedbremsinger. Hvis du kjøper skivene fra EBC må du også shimse kaliperen ut med 1.5 -2.5 mm for at de ikke skal røre skivene da skivene egentlig er ment for (BA) 323 1.6, 1.8 og 2.0 94-97 mod. Skiver bak er billigst hos Mazda. Siter 2004 Mazdaspeed MX-5 Turbo Blog om bilen min --> http://www.mazdaspeedy.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg