lervik90 Skrevet Oktober 22, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2011 Noen som vet hvor det kan kjøpes? Har hørt det er dyrt? Er det vanskelig å koble til? Det ser jo sykt rått ut ! Uploaded with ImageShack.us Skulle gjerne hatt et slikt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Oktober 22, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2011 HER er det noen. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielsm Skrevet Oktober 24, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2011 har også vurdert å sette i et slikt i min og. men får man justert kmstand på den siden den er digital? og sette den kmstand slik som den er på det originale? og hvordan er det på min feks som er en 92 golf2 som ikke har turteller? bare å koble på ledning fra coiln? og på min er det automatgir Siter Chevrolet Malibu Classic Wagon 1979 V8 410 bhp 383 STROKER VW caddy 1.9 TDI 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Oktober 25, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2011 litt mer enn bare og kjøpe selve digifiz enheten desverre :) man må ha litt mer i tillegg: Ledningsnettet Braketter til selve isntrumentet som sitter inni dash sensor til girkasse "mulig" annerledes tankmåler, usikker på denne egentlig) justeringsknottene til klokka (sitter i plata til lampa til bremseanlegget:) pluss minus Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lervik90 Skrevet November 1, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2011 hvis jeg kjøper digifiz med alt som er nødvendig for å montere den, da kommer du, Housey, og setter den i? God deal det! Men finnes det noen tråder for hvordan man monterer denne? e Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg