Gå til innhold

Passat 3bg styling?

Ranger emnet

SCR3WDRIV3R

Anbefalte innlegg

Kjøpte meg en 01 mod Passat 1.9 tdi stv, 100hk versjon, for noen måneder siden. Den har nå rulla 218 000 km og er rimelig fornøyd (med tanke på at det er en familiebil:) ) Men nå må jeg nok style den litt! Har tenkt å kjøpe emblemfri grill, frontleppe, øyelokk, senkesett etc. :D Nye felger og dekk har jeg bestemt meg for, og de kommer etter vintern. Noen som har no forslag på merker, hvor man bør handle og hva jeg bør handle for å få et kult og stilrent utseende på denne? Tar alle svar i mot med en stor takk!

I tillegg.. kunne ønske litt mer futt i vogna, hvis noen har noen råd om dette?

Endret av SCR3WDRIV3R
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vell, begge to er jo billigsett. Jeg kjører på TA, det funker helt fint. Litt stivt, men ikke helt pinne.

Fikk en anbefaling når jeg kjøpte coilovers, "skal du ha et sett som varer i 2-3 år kjøp TA/tuningart. Forventer du mer av senkesettet kjøp FK,KW osv."

Alt i alt vil jeg anbefale TA\tuningart, det er jo så billig at det ikke er unntakstilstand hvis man ikke er fornøyd :)

1989 VW Passat 1.8 CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Supersport Black Evolution og synes det er for stivt i alle fall. Men valget stod på det og FK Highsport(?) og fikk anbefalt det førstnevnte...

Tips ellers som ikke er nevnt:

Øyelokk

Sote ruter

Baklukespoiler

- 07 mod. Mitsubishi Outlander 2,0 DI-D

- 02 mod. Audi A6 3,0 Quattro

x 02 mod. VW Passat Highline 1,9 TDI

x 00 mod. Mercedes E200 Elegance

x 96 mod. Mitsubishi Galant 1,8 16V GLSi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Supersport Black Evolution og synes det er for stivt i alle fall. Men valget stod på det og FK Highsport(?) og fikk anbefalt det førstnevnte...

Tips ellers som ikke er nevnt:

Øyelokk

Sote ruter

Baklukespoiler

Hva betale du for de da? :) syns den er i mykeste laget med orginale dempere... liker at det smeller litt og ligger bra på vegen ;) (bilen nå sklir jo ut i hver sving om man kjører litt fort)

Øyelokk var god ide, det må jeg få tak i! Er der ikke innmari dyrt å sote rutene da?:wonder: Det hadde selvsagt sett mye bedre ut :D

Baklukespoiler har jeg sett på.. fant noen som ikke var så kule men likevel kosta 3k så da ble det litt nedprioritert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viss du ser i tråden min (link i signatur), så har jeg øyelokk fra streetdesign.no. Betalte vel 2-300 kr og lakket de selv ;) Jeg har også baklukespoiler av merket Caractere. Vet ikke hvor den er kjøpt da den var på bilen da jeg kjøpte den.

Senkesettet kostet meg 5-6000. Kjøpte det fra partsandretards.no. Det humper veldig i hull i veien og sånt, og bilen sitter klistret i svingene.

Jeg har fått en pris på 35% på alle rutene, og mener det var rundt 5000. Er en stund siden jeg ringte, så jeg husker ikke helt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viss du ser i tråden min (link i signatur), så har jeg øyelokk fra streetdesign.no. Betalte vel 2-300 kr og lakket de selv ;) Jeg har også baklukespoiler av merket Caractere. Vet ikke hvor den er kjøpt da den var på bilen da jeg kjøpte den.

Senkesettet kostet meg 5-6000. Kjøpte det fra partsandretards.no. Det humper veldig i hull i veien og sånt, og bilen sitter klistret i svingene.

Jeg har fått en pris på 35% på alle rutene, og mener det var rundt 5000. Er en stund siden jeg ringte, så jeg husker ikke helt.

Veldig fin bil du har forresten :win Tror jeg også går for de øyelokkene :) holder på å lete litt mer etter spoiler nå! :) Hvor mye kostet kromgrillen du har på din? :) mulig jeg lakker øyelokk selv, men frontleppe, sideskjørt spoiler osv for noen andre ta seg av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fin bil du har forresten :win Tror jeg også går for de øyelokkene :) holder på å lete litt mer etter spoiler nå! :) Hvor mye kostet kromgrillen du har på din? :) mulig jeg lakker øyelokk selv, men frontleppe, sideskjørt spoiler osv for noen andre ta seg av.

Tusen takk :)

Hmm... 700 tror jeg. Rundt der.. Viss du leste det i tråden, så er jeg ikke storfornøyd med streetdesign mtp. kundebehandling og leveringstid. Vil nok anbefale deg å handle en annen plass ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider