Malla Skrevet Oktober 24, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2011 Jeg har en Fiat bravo 07turbo disel multijet. Problemet med denne bilen er at den går ganske treigt opp til 2000 omdreininger, virker ut som at jeg har den i 4 giret men har den barre i 1-2 giret. Men når jeg paserer 2000 omdreininger så blir det sånn kick at bilen fyke bårtover. er ganske ekkelt. Kan det var turboen eller Filtert som må skiftes noen som vett ? pliis :)) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BlackHell Skrevet Desember 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2011 Hei. Jeg føler det samme på min så tror dette er normalt hvis det er 90 hk du har. Ettersom disse har en elektronisk nedjustert ecu fra 120 hk som så å si kun blir levert i norge, så tror jeg ikke at denne er testet bra nok, men bare justert for å komme inn på det norske markedet pga avgifter. Min bruker også mye diesel (ca 0,6 på blandet kjøring). Min plan er å "låse" opp denne til de opprinnelige 120 hestene og se hvordan denne oppfører seg da! Jeg har en Fiat bravo 07turbo disel multijet. Problemet med denne bilen er at den går ganske treigt opp til 2000 omdreininger, virker ut som at jeg har den i 4 giret men har den barre i 1-2 giret. Men når jeg paserer 2000 omdreininger så blir det sånn kick at bilen fyke bårtover. er ganske ekkelt. Kan det var turboen eller Filtert som må skiftes noen som vett ? pliis :)) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg