fluffy Skrevet Oktober 24, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2011 Hei. Min opel vectra 2,2 dti 2003 modell kom med ebersprächer tillegsvarmer.. Styreenheten til den ble bytta på ett verksted, å de har klart å sette inn feil styreenhet... Opel verkstede skal ha 7000 for en ny, noe jeg helst vil slippe å betale for den, så jeg lurer på hvor kan jeg få tak i en rimligere (gjerne brukt) styreenhet? Jeg trenger også hjelp til å fnne riktig type. Det skal være diesel tillegsvarmer, IKKE parkerings varmer.. den samme tillegsvarmeren finnes også i biler med Y22DTR (min) Y30DT Z19DT Z19DTH motorer. Dersom noen trenger en styreenhet til parkeringsvarmer har jeg den til salgs ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Desember 8, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2011 Hei. Hva er delenr. På denne styreenheten? Den du har til salgs altså :) Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg