steinar Skrevet Mars 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2004 Kunne tenkt meg en politiradio til å ha i bilen - størrelse betyr derfor ingenting - det viktigste er at den er rimelig som fy og har svær antenne så den får inn ting selv om den er inni skrapet mitt av en bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Mars 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2004 Jeg har en til salgs. Funket greit i min bil, og det er vel ok at du kan ta den med deg og? http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=29521 Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinar Skrevet Mars 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2004 Litt mye du skulle ha for den. Ser brukte på qxl går rundt 500 spenn, men regner med du skal ha mer for din. Hvordan funker den i bil da ? Går den rett på 12v en? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Mars 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2004 Nei. Den er med batteri. Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinar Skrevet Mars 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2004 *KJØPT* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg