Kjetilr Skrevet Oktober 26, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2011 Heisann Er det noen her som har montert dette på en B8? Isåfall hvor tar dere inn ledningen inn i kupe til kupevarmer osv? mvh Kjetil Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Oktober 27, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2011 Ingen som har montert kupevarmer i a4 b8? Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bobfrode Skrevet November 7, 2011 Rapporter Share Skrevet November 7, 2011 Heisan, Jeg har kun motorvarmer på min 2.0TDi. Pluggen er nede ved tåkelyset på sjåførsiden. En liten plugg med hette. Mener dette er samme inntak hvis man har kupèvarmer. En kjapp telefon til Møller vil gi svar på dette :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet November 7, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2011 Hei Jeg har montert kupevarmer og kontakt osv. Men motorvarmeren til 2.0tfsi er tilbaketrukket fra Defa pga problemer. Så jeg avventer en ny en. Til andre som skal montere så kan en ta ut høyre innerskjerm og ta inn ledning til kupevarmer oppe ved A-stolpen. Der er det en gummiplugg som er fin å bruke. Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bobfrode Skrevet November 7, 2011 Rapporter Share Skrevet November 7, 2011 å..jeg har ikke defa :) Men må koble til kabelen for å sjekke at det ikke er noe imellom kontaktene som gjør at det kan begynne å brenne. Litt kjipt med tanke på at jeg står i en tre garasje... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg