Frk Mona Skrevet Oktober 27, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2011 Jeg opplevde å få rekelukt i bilen min. Turen gikk fra Flekkefjord til Bergen med alle vinduer åpne. Ingen tvil om at det var ubehaglig etter en helg med fjas og skrål (og skål). Jeg vasket, renset, skrubbet og gned, men lukten hang fortsatt i. Alle ristet oppgitt og fortvilelsen min over rekelukten ble merkbart mer og mer tilstedeværende. Biltema hadde derimot et vidundermiddel. Et slags skum som skulle skrubbes nedi trekk og stoff, for så å bruke støvsugeren. Genial ide. Skummet bandt seg til rekeluktpartiklene og det gikk rett i støvsugeren, og jeg var strålende glad med en rekeluktfri bil :) bare et tips som jeg ville dele Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Oktober 27, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2011 Takk for tips! :) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frk Mona Skrevet Oktober 27, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2011 herlig vettu ;) Reker....det er jo så godt, men lukter dog så vondt :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Oktober 27, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2011 Jeg er fan av skinnseter og våtservietter, så kan man lett tørke bort litt søl. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frk Mona Skrevet Oktober 28, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2011 Det er sjeldent skinn i bagasjerommet? Men jeg liker tanken :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tarententula Skrevet Oktober 31, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2011 Du får prøve å "spise" rekene litt penere neste gang så du ikke søler så fælt da :) Siter Soundstream - Listen and Feel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Ford Skrevet Oktober 31, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2011 sæææærlig at det var reker... etter en fuktig kveld er det mye rart som kan lukte reker! Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Oktober 31, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2011 sæææærlig at det var reker... etter en fuktig kveld er det mye rart som kan lukte reker! hahaha du er ikke god... Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frk Mona Skrevet November 6, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2011 hehehe Mr_Ford, jeg vet ikke hva slags rare ting du eksponerer deg for, men det høres ikke bra ut ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet November 6, 2011 Rapporter Share Skrevet November 6, 2011 sæææærlig at det var reker... etter en fuktig kveld er det mye rart som kan lukte reker! Du hang vel opp terninger i speilet etter den kvelden? :D Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Ford Skrevet November 7, 2011 Rapporter Share Skrevet November 7, 2011 terninger nei men jeg har en kuk wunderbaum. Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet November 7, 2011 Rapporter Share Skrevet November 7, 2011 Pølsefest inni der med andre ord? Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Ford Skrevet November 8, 2011 Rapporter Share Skrevet November 8, 2011 helt klart. and youre invited opelboy Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 9, 2011 Rapporter Share Skrevet November 9, 2011 (endret) Og da stopper vi tullpratet der :) Det har sklidd ganske langt vekk fra "rekevannet" Frk Mona spruta utover bagasjerommet, når man drar i gang en pølsefest i bilen til Mr_Ford :) Det arrangementet kan dere opprette på Facebook :) Endret November 9, 2011 av Sandmo Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 19, 2011 Rapporter Share Skrevet November 19, 2011 Jeg er fan av skinnseter og våtservietter, så kan man lett tørke bort litt søl. :) Høhø... ;) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg