Gå til innhold

enda en forsterker som går i protect

Ranger emnet

LuxXxuS

Anbefalte innlegg

hei!

var ute å kjørte i sta og plutselig gjekk forsterkan i protect, kom hjem og sjekket jording og denne virker fin. så jeg skrudde ut forsterkan og tok andre ledning og kobler "+" "remoten" og "-" rett på batteriet uten noe lyd kabler. men forsterkan går fortsett i protect. ha også sjekket de sikkringerne som står på forsterkan og de virker fin. hva kan være galt? er det noe annet jeg kan sjekke?

Opel Ascona C GT 1989(Solgt)

Volvo 240 1986 (Solgt)

Opel Vectra A 8v 1990 (vraka)

Opel Vectra A 8v 1995 (Følg med: http://www.bilforumet.no/bilmerker/opel/vectra/277812-luxxxus-opel-vectra-prosjekt-d.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje for låg last eller for dårlig jording. er som oftest disse tingene som går igjen.

Og som alltid er det greit med info, info og info.

Kba slags forsterker er dette? (merke og modellnummer)

Kva har du koblet til forsterkeren? (merke og modellnummer)

Korleis har du koblet høgtalerene til forsterkeren?

Er alltid greit å måle spenninger på forsterkeren og å sjekke om ein eller 2 korder kommer borti feil inngang/utgang på forsterkeren.

Hugs at ved all tilkobling skal anlegget være strømløst. Det enkleste er å ta av minuspolen på batteriet

Bilforumet.no
Moderator: Bilpleie - Bilstereo

-2003 Volvo S60 2.4D
-1981 Porsche 911 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ska finne ut dette men skal ikke da forsterkan fungere når jeg kobler på forsterkan rett på batteriet uten noko høgtalera? for når jeg gjor dette går den fortsett i protection :S

Opel Ascona C GT 1989(Solgt)

Volvo 240 1986 (Solgt)

Opel Vectra A 8v 1990 (vraka)

Opel Vectra A 8v 1995 (Følg med: http://www.bilforumet.no/bilmerker/opel/vectra/277812-luxxxus-opel-vectra-prosjekt-d.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider