SCR3WDRIV3R Skrevet Oktober 28, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2011 Har tenkt å sette inn en bøttestol i bilen, ikke FIA godkjent da jeg ikke skal kjøre på bane. MEN har biltilsynet noe å si på dette? må en stol ha papirer fo at den er godkjent for gata? Skjønner at man ikke kan sette inn en lenestol hjemmefra, men man sitter jo mye bedre i bøttesetel enn orginal sete :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommy1033 Skrevet Oktober 28, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2011 kommer vell ann på om bilen din har airbag eller ikke sitter jo ganske mye lavere i bøtteseter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SCR3WDRIV3R Skrevet Oktober 28, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2011 den har airbag ja.. mulig det blir en bummer, men jeg er jo middels høy så det burde ikke være et problem! Men krever de bare at jeg skal vise den med orginal stol igjen da? det er vel det værste som kan skje... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommy1033 Skrevet Oktober 28, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2011 de verste som kan skje er at airbagen treffer feil viss de skjer noe å knekker nakken på deg vil eg tru Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SCR3WDRIV3R Skrevet Oktober 28, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2011 nehh... jeg tenkte mer på hvis det oppstår en ulykke og jeg skader meg på en måte som gjør at jeg får redusert bevegelighet. Kan det da hende at jeg ikke får like høy erstatning fordi de mener setet ikke var sikkert nok? Er jo ikke noe problem å demontere airbagen eller lage høye fester til stolene :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg