erlnor12 Skrevet Februar 23, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2013 Hehe, kommer info og bilder så fort ting skjer :)) Siter Passat 3BG 1.8T Prosjekt! -Your girl is like my car. I SLAMMED BOTH! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erlnor12 Skrevet Februar 24, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2013 Fikk med litt diverse da jeg handlet motor :) Manta 2.0 Bremsekraftforsterker og hovedsylinder som skal på Kadett'n. Motoren er kommet på stativ, så da begynner oppussing av motoren :) Små deler ifra motoren blir lagt rett i Ultralydvaskeren, 40-50min nedi der så kommer de ut gulle rene! Siden varmepumpa i garagen har tatt kvelden så fyres det med Diesel-varmer :) Blir godt og varm / Alt for varmt til tider :P Siter Passat 3BG 1.8T Prosjekt! -Your girl is like my car. I SLAMMED BOTH! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erlnor12 Skrevet Februar 24, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2013 Liten "show off" om hva ultralyd vaskeren gjør! Her er et 50/50 bilde av topplokket etter kun 5-10min nedi! Noen deler etter en god runde i UL-vaskeren, rent metall er godt! Topplokket, vurderer å polere det speil blankt :) Ellers er bunnpanna tatt av, ventiler, stempelene og sylinderene sjekket og alt ser gulle bra ut!! Motoren skulle ikke ha gått mere enn 130tusen KM. ifølge han jeg kjøpte den av :) Siter Passat 3BG 1.8T Prosjekt! -Your girl is like my car. I SLAMMED BOTH! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einart Skrevet Februar 28, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2013 kan like godt skifte ventiltetninger råde og veivlager også da når du er så godt i gang hehe.. blir sikkert bra dette. Siter 79 Opel Kadett C 79mod 2.2 79 Oldsmobile delta 88 01 Omega b2 bruksbil 77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt* 79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erlnor12 Skrevet Mars 2, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2013 Leter etter teknisk data på 2.0E motor og "how to" / Tegninger og forklaringer på register osv Siter Passat 3BG 1.8T Prosjekt! -Your girl is like my car. I SLAMMED BOTH! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erlnor12 Skrevet Mars 3, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2013 Er ute etter nye felger til bilen! Så da er gammelfelgene til salgs!!! http://www.bilforumet.no/kjop-og-salg/felg-and-dekk-til-salgs/302695-4x100-ats-classic-and-alleycat-rally-special.html#post2960071 Siter Passat 3BG 1.8T Prosjekt! -Your girl is like my car. I SLAMMED BOTH! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einart Skrevet Mars 3, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2013 send meg mail adr di så kan eg sende deg bilde av register og teknisk oversikt over 2.0E Siter 79 Opel Kadett C 79mod 2.2 79 Oldsmobile delta 88 01 Omega b2 bruksbil 77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt* 79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erlnor12 Skrevet Mars 4, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2013 Kjempe flott !! mail : erlnor12@live.com Siter Passat 3BG 1.8T Prosjekt! -Your girl is like my car. I SLAMMED BOTH! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einart Skrevet Mars 8, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2013 har sendt. Siter 79 Opel Kadett C 79mod 2.2 79 Oldsmobile delta 88 01 Omega b2 bruksbil 77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt* 79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet Mars 9, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2013 Leter etter teknisk data på 2.0E motor og "how to" / Tegninger og forklaringer på register osv Den som spør pent skal få svar:) http://www.opelclub.com/TuneUpPart1bJune2006.pdf Kickmaier´s motor: Bäste Opel-trimmaren | Bygga motor Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erlnor12 Skrevet Mars 12, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2013 Se der ja :) Tusen takk :D Siter Passat 3BG 1.8T Prosjekt! -Your girl is like my car. I SLAMMED BOTH! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erlnor12 Skrevet Mars 12, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2013 Går ikke så fort med prosjektet for tiden, lite tid til hobby og sykemeldt pga skade i håndledd... men motoren har fått lakk og montert bunnpanne :) Topplokket er nesten ferdig polert og skal monteres :) Siter Passat 3BG 1.8T Prosjekt! -Your girl is like my car. I SLAMMED BOTH! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg