TeeRje Skrevet Mars 30, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2012 Følger forsatt med, men dårlig med de bildene du lovte :) hehe Siter kjør stil, opel uten tvil! Min tråd med forlatte Opler: http://www.bilforumet.no/bilmerker/opel/ascona/276395-forlatte-ascona-ber.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erlnor12 Skrevet Mars 31, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2012 Sorry, lite motivert til å legge ut her ;P Lite tilbakemeldinger, å mye styr med photobucket osv for å legge ut bilder :P Men nå kommer de! Siter Passat 3BG 1.8T Prosjekt! -Your girl is like my car. I SLAMMED BOTH! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erlnor12 Skrevet Mars 31, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2012 Da var bilen kommet hjem fra lakkerer'n :) Berlina bakplate,baklykter og fanger montert :) Louisi rattet blir byttet ut med SR-Ratt... GTI (Gulv teppe inni) Ledninger... Uff, ønsker meg trådløst system! hehe Enda mere ledninger, frammi motorrommet dette :) Baksetet kommet inn :) Siter Passat 3BG 1.8T Prosjekt! -Your girl is like my car. I SLAMMED BOTH! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erlnor12 Skrevet Mars 31, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2012 Motor, gir, mellomaksling montert :) Har fått gjort litt mere, koblet opp ledningsnett, laget nye bensinslanger osv... Ikke noe spess å se bilder av enda :) Siter Passat 3BG 1.8T Prosjekt! -Your girl is like my car. I SLAMMED BOTH! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einart Skrevet April 1, 2012 Rapporter Share Skrevet April 1, 2012 Ser bra ut dette, må være kjekt å ha en nylakkert og heilfarga bil.... eg har ikkje komt so langt enda.. :P Siter 79 Opel Kadett C 79mod 2.2 79 Oldsmobile delta 88 01 Omega b2 bruksbil 77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt* 79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
myrvollracing Skrevet Mai 8, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2012 Kommer det ikke flere oppdateringer her? Må si jeg likte denne. Holder selv på med en orginal C 1.2. Skal snart hive den inn i lakkbåsen for å så lakke den opp i signalblå :p Stå på, sier jeg bare ;) Herlig å se en som holder den nogenlunde orginal :)) Siter Toyota Cressida RX35 '77 Ford Capri '69 VW Passat '97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erlnor12 Skrevet Mai 18, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2012 Joda, gjort mye med bilen =) Snart ferdig med den nå!! Har ikke prioritert å ta bilder osv ;P Men kan slenge ut bilder når den er ferdig! ;D Siter Passat 3BG 1.8T Prosjekt! -Your girl is like my car. I SLAMMED BOTH! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erlnor12 Skrevet Februar 20, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2013 Hei igjen, bilen har vært ferdig og brukt MYE siden sist oppdatering. Desværre har forum og slikt blitt lite prioritert ;P Men, skal komme med litt bilder til dere. Får levert 2.0E motor, girkasse osv en av de nærmeste dagene nå! Så da begynner jeg med ombygging til større motor. (Orginal motoren kan selges om noen ønsker en strøken motor) Jeg har enda ikke fått tak i noe senkesett og korte dempere til denne, noen som vil donere et sett kanskje?! Som sagt har jeg brukt bilen mye, kjempe fornøyd med resultatet! Har vært på div. biltreff og fått mange gode tilbakemeldinger om bilen :D Håper dere følger med, skal prøve å komme med mye updates fremmover nå! Siter Passat 3BG 1.8T Prosjekt! -Your girl is like my car. I SLAMMED BOTH! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erlnor12 Skrevet Februar 20, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2013 Her er litt bilder av hvordan bilen ser ut i dag :) Vinterfelger på bildene da... (Tekst under bildene) Bilen på utstilling :) Motorrommet :) Taktrekket, svart skinn med oransje sømmer :) Siter Passat 3BG 1.8T Prosjekt! -Your girl is like my car. I SLAMMED BOTH! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einart Skrevet Februar 20, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2013 blitt bra denne her ja:) Siter 79 Opel Kadett C 79mod 2.2 79 Oldsmobile delta 88 01 Omega b2 bruksbil 77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt* 79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erlnor12 Skrevet Februar 21, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2013 Da er 2.0E motor kommet hjem, Getrag 240 girkasse og Manta GSI bremsekraft forsterker med hovedsylinder.... Så får vell begynne å overhale motor og få den strøken før montering :D Siter Passat 3BG 1.8T Prosjekt! -Your girl is like my car. I SLAMMED BOTH! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erlnor12 Skrevet Februar 23, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2013 Noen som følger med, eller skal jeg spare meg for all bryet å laste opp her ? :) Siter Passat 3BG 1.8T Prosjekt! -Your girl is like my car. I SLAMMED BOTH! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erlnor12 Skrevet Februar 23, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2013 Fikk motor og gir levert på jobben, lastet den på hengeren i pausen og tok noen bilder :) Som dere ser så trenger den en GRUNDIG vask, lakkeres og nye pakninger da den åpenbart svetter olje en plass ;P Getrag 240 girkasse Da motoren kom hjem så tok jeg av girkassa. Skal få den på en motorbukk også gå over motoren, lakkere opp ALT og få den 100% før jeg begynner med å sette den i bilen :D Håper folk vil følge med på prosjektet, kom gjærne med tips /erfaringer anngående Kadett med 2.0E motor! Siter Passat 3BG 1.8T Prosjekt! -Your girl is like my car. I SLAMMED BOTH! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Februar 23, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2013 Pen bil! :D Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Februar 23, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2013 Fortsett å legg ut bilder du :-) Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg