HeiVi Skrevet Oktober 28, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2011 Jeg mangler ryggelys på min Baleno, men bensinstasjonen kunne ikke finne ut hva som var ryggelys, og dermed kunne ikke pæren byttes. Noen som kan hjelpe meg? Det er lykter både i bakdøra og bak på bilen, men er det ryggelys i alle disse? På forhånd takk!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Oktober 28, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2011 Sitter der glasset er klart/blankt. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeiVi Skrevet Oktober 29, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2011 Det er fire lamper med blankt glass, og bensinstasjonen mente det var ryggelys på bare en av dem, men kunne ikke avgjøre hvilken. Så hvor sitter ryggelys-pæren? Jeg tror den sitter nederst til venstre, men det hjalp ikke å bytte denne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest johnnyfree Skrevet Oktober 29, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2011 legg ved et bilde av bilen da. bakfra naturligvis. så kansje noen vet hvilken av dem som er ryggelys Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Oktober 29, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2011 Hvis det er hvite felter både i bakluka og i baklyktene, kan du regne med at ryggelysa bare er i baklyktene. Og er det hvitt felt på begge sider, skal det være ryggelys på begge sider. Sjekk også sikring og ryggelysbryter.... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg