Aalsen Skrevet Oktober 29, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2011 Naf har kampanje på 1kr for oljeskift, man betaler kun for delene. Jeg bestilte time, men nå har jeg en heftig oljelekkasje (jamf.http://www.bilforumet.no/bilmerker/vw/passat/284610-bruker-olje-ikke-missfarging-i-kjol-vaeska-el-olje.html) Er ikke vits å skifte olje før lekkasjen er funnet, men skal jeg la Naf se på dette når jeg først har time der, eller er et vanlig verksted (mekonomen) anbefalt i stedet for? Er Naf et verksted egentlig? Har hørt noe rart om Naf før, men har ikke noe med Naf å gjøre ellers, så vet lite om dette. Noen som har erfaringer/tips? (mulig forskjell fra sted til sted, dette gjelder i hvert fall Elverum) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Oktober 29, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2011 NAF tar helt nøytrale eu kontroller fordi de ikke har verksted, samtidig driver de verksted.... Useriøst kaller jeg det. Bruk disse du: http://forhandler.volkswagen.no/wip4/?f=250 Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aalsen Skrevet Oktober 31, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2011 Møllerverkstedene har så dårlig rykte.. :( Og Mekonomen har så lang ventetid. Barken og veden detta her :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Oktober 31, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2011 Møllerverkstedene har tusenvis av kjempefornøyde kunder. Men de hører du aldri om. For de få som ikke er fornøyd skriker jævlig høyt Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aalsen Skrevet November 9, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2011 Hehe, det er sant ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BaardI Skrevet November 9, 2011 Rapporter Share Skrevet November 9, 2011 Å si at alle møllerverksteder er dårlig, er vel samme som å si at alle tau er like lange. Vet at møller her i Tromsø er elendig på kundebehandling, og ikke utpreget god i jobben sin heller. Dette går både på egne og andres erfaringer. Det er ikke dermed sagt at Møller generelt er slik, det er tross alt menneskene som gjør plassen, ikke motsatt. Siter /// BIS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remulade Skrevet November 9, 2011 Rapporter Share Skrevet November 9, 2011 Må si at jeg har fått utrolig god service hver eneste gang jeg er på møller:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg