ihler87 Skrevet Oktober 29, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2011 Heisann! Skal kjøpe en bil jeg maks skal hai 2 år. Jobber som rørlegger og har firmabil, så bilen vil ikke bli brukt mye. Bilen kommer til å bli brukt til småkjøring i Oslo og hytteturer på fjellet. Jeg skal ikke bruke mer enn 260000kr. Lurer på om hvilke bil som er lurest å kjøpe med tanken på at jeg sal selge den om 2 år. Håper på svar! Hilsen Halvor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet Oktober 29, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2011 Dette var...vanskelig! Trekk på alle 4, foran eller bak. Mye power og lite utstyr eller mye utstyr og lite power. Trenger du litt størelse på bilen eller holder det med en roadster? Skal bilen være så ny som mulig eller vil du heller ha en "gammel" bil som kanskje ligger i lyx segmentet? ((M)) Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Oktober 29, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2011 Ny bil vil vel tape seg mest. Kva slags størrelse tenkte du på? Har du familie/venner som er med på turer? So er det service. Sånn som registerriem skal vel byttes etter ein viss tid/km. Sjøl om du køyrer lite, er det greit med oljebytte av og til. Ved ein del småkøyring er eg skeptisk til partikkelfilter, so kanskje bensinbil er best? Det finnes jo ein del golf på markedet. http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=31433998 Men det er nok masse å velge imellom når du kan bruke inntil 260t på bil Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Oktober 29, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2011 Hvis det er lavt verditap du er ute etter, gå for firehjulstrekk og diesel. Og da tysk eller japansk, fransk og koreansk har gjerne et stygt verditap. Toyota rav 4 bør du få greit i den prisklassen... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Oktober 29, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2011 Her har du en som holder seg i pris, samtidigt som den er billig pga veteranstatus. http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=31406635 Hold den fin og du får nok mye igjen ved salg, hvis du ikke blir for knyttet til den da! Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ihler87 Skrevet Oktober 29, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2011 Hehe! Ser den:-) jeg vil helst ha mye utstyr, den burde være ganske ny.. 2005 eller nyere. Det takk for svar :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg