pIMp Skrevet September 25, 2002 Rapporter Share Skrevet September 25, 2002 Jeg har akkuratt fått lånt meg en forcefeedback ratt m pedaler, men jeg mangler noen kule bilspill!!! Kom med forslag(gjerne hvor jeg kan laste de ned oxo) Har LFS men jeg gidder ikke kjøre til jeg får råd til ny bil :( Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet September 25, 2002 Rapporter Share Skrevet September 25, 2002 Need 4 Speed Porsche Challenge syns jeg er et av de feteste spill med Force Feedback ratt.. Ellers er Colin McRae 2.0 også en favoritt.. (her må du ratte MYE) :D :D Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet September 25, 2002 Rapporter Share Skrevet September 25, 2002 jeg syns hvertfall Need for Speed Porsche Challenge er et bra bil-spill :) og nå kommer jo snart et nytt need for speed spill mener jeg.. så klipp fra det, så veldig bra ut ;) Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet September 25, 2002 Rapporter Share Skrevet September 25, 2002 der var du litt for kjapp etter min smak Lupoboy :D Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet September 25, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2002 Need for speed porche challenge var kjedelig.. Collin McRae 2.0 er kult.. men har d ikke kommet noen nye kule bilspill?? Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet September 25, 2002 Rapporter Share Skrevet September 25, 2002 Originally posted by dalan der var du litt for kjapp etter min smak Lupoboy :D Mohaha.. jeg var jo et helt minutt før deg :D Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet September 25, 2002 Rapporter Share Skrevet September 25, 2002 vel. nye nfs spillet kommer ikke.. motorcity online blir ikke lansert i europa eller noe denne mailen fikk jeg fra akersmic.. Kjære kunde, Det har vist seg at Electronic Arts ikke kommer til å gi ut denne tittelen i Europa, og din bestilling på dette spillet er derfor å annse som annulert. Vi beklager det inntrufne. Vennlig hilsen, Akers Mic Online men nfs porsche er fett, men jeg har runna det. ikke så arti lengere.. og colin mcrae 2.0 har jeg også runna.. er kjipt.. pc trenger et spill som gran tourismo! et med feite biler, som skyline, supra, osv osv.. som man kan mekke på.. vinne race.. osv Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet September 25, 2002 Rapporter Share Skrevet September 25, 2002 som man kan vinne race på ja.. trenger sårt det! :D :D :D nei, kommer ikke det?? ah, nuts.. lupoboy: jepp, du var et helt minutt før meg.. darnit.. må prøve å være et minutt tidligere ute heretter :D Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet September 25, 2002 Rapporter Share Skrevet September 25, 2002 Originally posted by pIMp Har LFS men jeg gidder ikke kjøre til jeg får råd til ny bil :( det er bare og gå inn på cfg.txt og forandre navnet på bilen til "xr gt turbo" så har du med en gang den feteste bilen ;) Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet September 25, 2002 Rapporter Share Skrevet September 25, 2002 LFG? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet September 25, 2002 Rapporter Share Skrevet September 25, 2002 OMG RTFM, de sa LFS FFS lol Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet September 25, 2002 Rapporter Share Skrevet September 25, 2002 Hva er LFS da? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet September 25, 2002 Rapporter Share Skrevet September 25, 2002 Aner ikke.. Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet September 25, 2002 Rapporter Share Skrevet September 25, 2002 Need 4 Speed 1 og 3 er kongespill! De har jeg sittet med i mange timer de... :) Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghostride Skrevet September 25, 2002 Rapporter Share Skrevet September 25, 2002 Originally posted by Jonte Hva er LFS da? Live for Speed, http://www.liveforspeed.net/ Et nytt bilspill/simulator som har kommet i demo nå, de regner ikke med å ha det ferdig før om 6-12 måneder, men demoen er morro, bilene oppfører seg nesten som ordentlige biler, det er et av de mest realistiske jeg har spilt. --Vegard, som kjøpte seg ratt og pedaler til pc'en i dag :) Siter 2001 Alfa Romeo 156 Selespeed Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg