Gå til innhold

Kule bilspill

Ranger emnet

pIMp

Anbefalte innlegg

• Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

* Grand Prix Legends er veldig bra (krever litt "upgrades" som man kan laste ned gratis på nettet for å se "moderne ut" da spillet er fra 98, menmen). Dette spillet er vanskelig, og krever nok noen timer i forhold til andre spill før man har ett snev av kontroll :)

* Live for speed, som også er nevnt, er også ett veldig interesant prosjekt. Demo'en er veldig bra, om kanskje noe "krevende" av pc'en.

* F1-2002 fra electronic arts sports, er imho det beste moderne F1 spillet.

* Viper Racing er ett godt gammelt spill, med ok "fysikk" og grei grafikk.

* Nascar 2002 er jo bra om en liker å kjøre i sirkler, heh

har sittet en del timer foran "simulatorer" kan man si :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, det spillet hadde jeg før.. husker ikke helt hva det heter, men jeg mener det er noe med truck.. hard truck, kanskje.. hmm

Det er litt coolt, siden du kan modde bilene dine der.. heve dem, sette på større hjul, turbokit/kompressor, skjermbreddere osv..

Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln -

ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grand Prix Legends og F1 2002 er skikkelig simulatorer... Colin McRæ Rally er et genialt spill men det er ikke i nærmheten av disse andre to når det gjelder realisme. Synd CMR3 ikke kommer på PC på en stund :(

Swedish Touring Car Championship 2 er også ganske bra

http://www.3dgamers.com/dl/games/stcc2/stcc2demo.exe.html

Mercedes Benz Truck Racing :D

http://www.gamesdomain.com/demos/demo/1173.html

post-524-13804850383464_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by famir

Samme her!! Spillte det i evigheter på den nyinnkjøpte 486 SX33 til 35 000,- da jeg var liten drittunge! :D

Tviler på at GP4 gir samme gleden.

Og Stunts! DET var genialt det.

Og må for all del ikke glemme Street Rod 1 og 2. Kunne mekke på bilene selv og greier. Kjøpe brukte forgassere og skru av lyddemperen så ble det gromlyd. :D

Og sist, men ikke minst, Test Drive. Kjørte skolebil (Lamborghini) og spillet gikk ut på å lære å bli en ekte streetracer.

Synd slike spill ikke blir laget lengre... Var mye morsomere å spille på den tiden...

Har faktisk orginalpakken med stunts enda jeg :)

Det er visst noen som lager streetrod 3 ,men det ser litt "jalla" ut.

Her kan du laste ned street rod 1 og 2 + beta test av 3! Hadde vært morro om noen hær hadde giddi å prøvd 3`ern, og gitt tilbakemelding om det er værdt og laste ned!

Street Rod 3 Homepage

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by MAGUN

Har faktisk orginalpakken med stunts enda jeg :)

Det er visst noen som lager streetrod 3 ,men det ser litt "jalla" ut.

Her kan du laste ned street rod 1 og 2 + beta test av 3! Hadde vært morro om noen hær hadde giddi å prøvd 3`ern, og gitt tilbakemelding om det er værdt og laste ned!

Street Rod 3 Homepage

3`ern er bare crap.. ikke kan man kjøre.. ikke kan man mekke.. Det er bare en beta sak som er lagt ut..

Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln -

ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et nytt spill/simulator som nettop har kommet er netkar, http://www.drivingitalia.com/netkar/ Dette er ikke et ferdig spill, men en tidlig versjon/beta.

Det er to baner og tre biler, en formel renault, en mg btcc-bil og en supra. Det er ingen ai-biler eller multiplayer enda, så du kan bare kjøre alene rundt banen, men jeg liker hvordan bilene er å kjøre, særlig supraen, så med multiplayer og motstandere i singleplayer kan dette blir bra. Multiplayer er på topp på prioriteringslista til han som koder netkar (det er et enmannsprosjekt), så det kommer nok om ikke så lenge.

Personlig så liker jeg netkar bedre enn lfs, selv om det er motstandere i lfs. Også er det lyden da, supraen har bov, så når du slipper opp gassen kommer det en liten psjtt-lyd. Morro :)

Netkar har noen små bugs, bl. a. er det et eller annet med clutchen til supraen, virker som den slurrer når du setter igang i 1., men en ny versjon er visst på gang hvor dette er fikset.

PS: Du må ha ratt og pedaler (joystick funker sikkert også) for å spille netkar, det funker ikke med tastatur eller mus.

2001 Alfa Romeo 156 Selespeed

Lenke til kommentar
Del på andre sider