Kjelldriver Skrevet Oktober 30, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2011 Hei! Er en ny og stolt eier av en WV Tiguan 2008 Modell. Jeg lurer på hvilken olje som er best egnet for min Tiguan. Er fortvilet over hvor lite informasjon om hvilken olje som burde brukes til hvilken bil. Er det noen som har peiling og kunne gitt en ung Tiguan eier litt hjelp? På forhånd takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Oktober 30, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2011 Du skriver ikke hvilken motor, men skal nok ha en olje med VW 504.00/507.00 spec. og gjerne 5W-30 viskositet. Om du spør hvilket oljemerke som er bra så får du vel like mange svar som det finnes oljemerker ;) Mobil eller Castrol er mye brukt, det samme er Shell selv om det er en møkkaolje (merk, min mening). Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
careka Skrevet Juli 4, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2013 Det er vel Shell olje alle WV verksteden bruker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Juli 4, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2013 Det er vel Shell olje alle WV verksteden bruker. Det var vist vanlig for noen år siden, men jeg tror de selger mere Castrol nå. -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iguana87 Skrevet August 21, 2020 Rapporter Share Skrevet August 21, 2020 Mobil1 delvac 5,40 diesel olje på min tdi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg