Mondeo Skrevet Oktober 30, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2011 (endret) Selger 4 stk 8.5x20 et 35 5x112. Senterhull 66mm. Passer sikkert flere biler. 2 av felgene har visstnok bulker uten at jeg kan se dem. Noen små hakk og sår SOLGT Endret November 27, 2011 av Mondeo Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet November 14, 2011 Rapporter Share Skrevet November 14, 2011 hvor i landet? Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet November 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2011 Gjøvik. Bare en svipptur:) Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet November 15, 2011 Rapporter Share Skrevet November 15, 2011 Litt langt med jentunge i bilen desverre. Om du skal sør over så si i fra. Er int i de felgene. Har du bilde av skadene på de? Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet November 15, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2011 Ser bare noen små hakk her og der jeg. Men det ble sagt at to måtte rettes. Jeg ser ingen bulker I neste uke er jeg i Lørenskog fra mandag til torsdag. Kan ta dem med innover hvis du er seriøst intressert. Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet November 27, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2011 Solgt Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg