Gå til innhold

Lær dere å legge ut bilder!

Ranger emnet

mfafa

Anbefalte innlegg

Vil opplyse alle om at når man vil legge ut bilder, husk å bruk IMG knappen (ikke http://)

(da kommer bildet opp på siden i stedet)

Grunnen til at jeg sier dette er fordi jeg blir litt oppgitt når jeg leser om et prosjekt, og jeg må åpne hvert bilde manuelt.. hvis man legger ut bildene i tråden vil nok flere kommentere dem! De fleste har bredbånd i dag, så å ta hensyn til 56k brukere på den måten blir litt drøyt :D

Ps! når man legger ut bilder i tråden kan det være en fordel å minske

størrelsen på bildene ned til kanskje 500-600 pixler brede (Kan gjøres i MSPAINT)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by mfafa

Vil opplyse alle om at når man vil legge ut bilder, bruk IMG knappen (IKKE http://)

Blir oppgitt da jeg leser om prosjekter her på forumet hvor noen ikke har skjønt det!

Er ødeleggende da man må åpne hvert bilde manuelt og lukke det osv.. De fleste

har bredbånd i dag, så å ta hensyn til 56k brukere på den måten blir litt drøyt :D

Ps! da er det en fordel om man minsker

størrelsen på bildene ned til kanskje

500-600 pixler brede... kan gjøres i MSPAINT.

Det er fortsatt en god del mennesker med dialup linjer. Og det må man bare akseptere.

Samtidig som at det ikke er alle som kan bruke alle funksjonene på et forum som dette. Det må man også akseptere.

Så det at du har et problem er det kun en løsning på.... gjett hva? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by nissan s13

Hehe, du liker ikke folk som leker moderator:D

hehe... det er ikke det det er snakk om. Her krever noen at alle skal kunne like mye som en selv, og det er i mine øyne høyst urimelig. Da nivået på datakunskaper varierer mye blant brukerne.

Jeg er enig i argumentasjonen at alt ville vært mye bedre om all hadde en egen side å legge bildene på og derpå bruke IMG funksjonen, men sånn er det desverre ikke.

Gi med ene handa, ta med andre. ;)

hehehe :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Asim

Det er fortsatt en god del mennesker med dialup linjer. Og det må man bare akseptere.

Samtidig som at det ikke er alle som kan bruke alle funksjonene på et forum som dette. Det må man også akseptere.

Så det at du har et problem er det kun en løsning på.... gjett hva? ;)

Hei....ja, det sitter en god del mennesker med dialup. Men jeg har aldri sett noen stakkarer som klager og bærer seg når noen poster mange bilder her på forumet!! ergo er problemet kanskje ikke så stort, hehe. Dessuten er det ingen admins som oppfordrer til å linke til bilder i stedet for å poste. Jeg vet ikke alle har den fulle oversikt over funksjonene. Det er da heller inget krav!! Ikke skyt meg fordi jeg enkelt og greit prøver å opplyse litt her.. (i opplysningen-emnet...) :rolleyes:

Hva får deg til å tro jeg "krever" noe av de andre brukerne? Jeg gjør da ikke annet en å prøve å skape et bedre forum ved å opplyse om en nyttig funksjon... så jeg ser ikke helt problemet!!? For jeg TROR det finnes folk som ER interresert i å vite det!

edit: ser nå at jeg har formulert meg litt dårlig i første innlegget....(utbedres)

Lenke til kommentar
Del på andre sider