Gå til innhold

Home coming/ leaving

Ranger emnet

Zimmern86

Anbefalte innlegg

Hei.

Har nå tenkt å bytte ut mercedesen til VAG, en gang VAG, alltid VAG =)

Lurte på ang dette med home coming/leaving?

Når kom dette på Touran, årsmodell?

Har tenkt å kjøpe en 07-08 modell Touran, og er veldig sugen på å ha dette på bilen da=)

Er det noe som er lagt inn i elektronikken, som man kan gå inn på displayet på speedometerdisplayet for å stille inn, eller er det standard utstyr?

Regner med noen har såpass peiling?? =)

VW Touran

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Uten å være skråsikker, mener jeg ihvertfall at du må ha lyssensor, lysbryter med auto-stilling og noe programmering i tillegg. Coming-/leaving home er bare aktivt når det er mørkt ute.

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Jeg har ikke lys-sensor, men har aktivert CH/LH vha. Vag-Com. Lysene kommer på uansett om det er mørkt eller lyst ute... Så lenge bilen ikke har lys-sensor så vet den ikke om det er dag eller natt. :)

(Jeg kjøpte ny bryter med auto-stilling på ebay.de, men husker ikke om det var for å få CH/LH til å virke.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er det jeg også mente.

Var innim møller idag, da de tok en diagnose test, og spurte om det var mulig om han kunne legge det inn. han å en annen kollega mente at siden bilen ikke har regn/lyssensor så fungerte det ikke.

Men har jeg fortalt fremgangsmåten, slik du sier Quattro73, så hadde vell han gjort det.

Skal tilbake på Onsdagen, skal høre etter om han er villig til å gjøre det, mens han bruker VagCom.

Hvis ikke, noen i trondheim som har VAGCOM og kan gjøre dette?

VW Touran

Lenke til kommentar
Del på andre sider