Golfelinin Skrevet Oktober 31, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2011 Hei dere ! Har en liten søt golf som jeg skal få lakkert rosa, Men så er jeg usikker på hva prisen på hel lakkering er. Har fått så mange priser, så er veldig usikker ! Mvh Ida :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yosi4 Skrevet Oktober 31, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2011 jeg er absolutt ingen ekspert på dette området så noen får rette meg om jeg tar feil,men jeg har opplevd att prisene kan variere veldig.. kommer nok ann på om de skal gjøre alt grunnarbeidet og hvor mye jobb det blir også,vill dratt rundt og sanket tilbud jeg :) Siter Don't follow me, I'm lost too.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfelinin Skrevet Oktober 31, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2011 Jaa det kan jo være smart, skal nokk ta meg etpar turer rundt omkring :) tipper den blir rosa eller sotsvart, må vurdere det! Takk skal du ha ! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yosi4 Skrevet November 1, 2011 Rapporter Share Skrevet November 1, 2011 blir mye billigere om du finner noen som kan gjøre det svart :)) Siter Don't follow me, I'm lost too.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfelinin Skrevet November 1, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2011 Haha jaa ! Jeg skal ta ibruk dådyrøynene mine til det så får jeg det sikkert billigere :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg