Mondeo02 Skrevet Oktober 31, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2011 Jeg har endelig fått tatt c1 lappen og kjøpt meg Excursion! Jeg har bare lyst til å si hvor fornøyd jeg er med denne bilen! Plass i massevis, rakkler og lager masse leven! Stein tøfft! For ikke å snakke om krefter i massevis! Selv kona digger den, og vil ta den når hu skal ut å kjøre. (Hu har lappen på den) Har bare hatt bilen en måneds tid, men jeg har allerede virkelig blitt glad i denne bilen. Og når jeg fyller tanken (ganske ofte) så betaler jeg med kort og ser bare en annen vei.. Spørs nok om ikke det blir en Excursion til kona også;) Superbil! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwmaniac Skrevet Oktober 31, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2011 Herlige biler =) Siter VW Polo 6N 1997 Open Air 1.4L <<< Polo Maniac >>> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mister-klæbu Skrevet Oktober 31, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2011 onkel har også en slik, V10 bensin med gass anlegg, andre lykter og custom front i chrome med 20", må prøve og legge ut bilder av den. legg ut bilder du da! :-) Siter Rød-sprit racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet November 1, 2011 Rapporter Share Skrevet November 1, 2011 har en kompis som har en sånn.. de er supre biler :) Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet November 1, 2011 Rapporter Share Skrevet November 1, 2011 Dinosaurus..... :) Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo02 Skrevet November 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2011 Hehe! Artig å høre at det er flere som liker disse monstrene:) Skal få lagt ut noen bilder av den:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet November 2, 2011 Rapporter Share Skrevet November 2, 2011 Digge biler! Få på noe tuning ifra Banks Tuning! Større turbo, utblås, chip osv.. Da snakker vi POWER!:) Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo02 Skrevet November 8, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2011 Digge biler! Få på noe tuning ifra Banks Tuning! Større turbo, utblås, chip osv.. Da snakker vi POWER!:) Da snakker vi krefter ja!:) Skal nok tunes her ja..Hehehe:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo02 Skrevet November 8, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2011 Men jeg skjønner ikke helt hvordan jeg får lagt ut bilder her.. Er jeg blind eller er det iq test??:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mister-klæbu Skrevet November 9, 2011 Rapporter Share Skrevet November 9, 2011 Her e onkel sin V10 bensin 350 hesta og gassdrift, 20" med 305 55 dekk :-) Siter Rød-sprit racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg