Golfelinin Skrevet Oktober 31, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2011 (endret) Heihei! Er virkelig ikke sikker på om dette er rett kategori, bare hakk ivei hvis ikke ! Må bytte Kulelageret, vet noen om priser? Også har jeg fått et litt morsomt problem med min søterøde, Girkassen har blitt helt rar..Etter å ha testet farten på bilen ble girstaven Veldig løs, jeg girer rettere sakt i blinde og det er ganske irriterende. Jeg snakket med en kompis som også har golf, og han kunne fortelle at dette bruker og hende når man kjører for fort og girer rett etterpå. Kan dette være en slitedel? Det virker bare som om at selve staven er løs, eller at det er en fjærding som er gått sunn. Er manuell forresten ! Mvh ida ! :) Endret November 1, 2011 av Golfelinin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet November 1, 2011 Rapporter Share Skrevet November 1, 2011 Åja, det er den bilen ja! Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfelinin Skrevet November 1, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2011 Morsom du ! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet November 1, 2011 Rapporter Share Skrevet November 1, 2011 Hei Ida :) Det han mener er at det ikke er så enkelt å svare når vi ikke vet hvilken bil det gjelder. Antar det er en Golf men vet ikke hvilken årsmodell. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfelinin Skrevet November 1, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2011 Det er en Golf gl 1994 modell, Manuell disel :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet November 1, 2011 Rapporter Share Skrevet November 1, 2011 Når det gjelder girkassen din så høres det mer ut som at et overføringsstag eller innfestningen på girspaken er løs. Sikkert en bagatell. Kulelager? Tenker du på hjullager da? Bak/framme? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfelinin Skrevet November 1, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2011 Fremme på høyresiden, er en slaks donke lyd som kommer når jeg svinger knapt eller kjører sakte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet November 2, 2011 Rapporter Share Skrevet November 2, 2011 Slitt lager gir romlelyd i bilen, gjerne kun når du svinger til den ene siden. Dunkelyd er som regel tegn på noe er slitt i opphenget, ikke at lageret er slitt. Sjekk bærekulen, styrekulen og foringene på stab-staget. Sjekk også innfestningen i fjærbeinslageret. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfelinin Skrevet November 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2011 Det skal jeg ! Tusen takk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg