Danniiel Skrevet November 1, 2011 Rapporter Share Skrevet November 1, 2011 Hei. Vet ikkje om ej legge de på rett men da kan noken ta admistratorane flytte det :) Eg skal nå bygge meg ein sann bass kasse som er på bilde.. Første gang eg skal bygge kasse, Så eg lurer på om noen her innpå forume kan hjelpe meg med og lage skisser og hjelme meg med måla. Eg skal ha 2 12" element inni kassa, som dere ser på bilde så skal kassa delest på midten, kvar element ska ha ca 45 liter, så da må kassa være ca 80-90l tilsammen Jeg har MDF plater på 2 cm. Bassene kommer om ca 1 uke eller noe sant. Håper på respons - Danniiel Siter Golf Mk2 1,6 TD Kjærligheten vokser ikke på trær, den bygges i Tyskland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet November 3, 2011 Rapporter Share Skrevet November 3, 2011 Hvor har du fått 45 liter fra?? Og skal det være 45 liter i bassreflekskasse, eller lukket kasse?? Det er mye som skal stemme når man bygger kasse, spes hvis det skal være bessrefleks (som du har bilde av) så si hvilke elementer du skal ha inn i kassa du, så blir det enklere å hjelpe deg ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danniiel Skrevet November 3, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2011 Boss Subwoofer 12" CX124DVC. Ikke beste elementet, men dette er eit skule prosjekt, so da bestiller jeg noen billige så får jeg oppgradere, 45 liter ha jeg fått ifra teksten til suben, her er litt mer info. Peak: 1500 watts RMS: 750 watts Impedance: Dual 4 Ohm Polypropylene injection molded cone Butyl rubber surround Silver spring binding posts Sturdy black steel basket 2" High temperature kapton voice coil Magnet with a black protective cover Frequency response: 25-2,000 Hz Sensitivity: 95 dB Anbefalt størrelse på kasse: Lukket kasse ca 35 liter Portet kasse ca 47 liter Siter Golf Mk2 1,6 TD Kjærligheten vokser ikke på trær, den bygges i Tyskland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet November 3, 2011 Rapporter Share Skrevet November 3, 2011 Da hadde jeg helle valgt lukket kasse, hvis ikke så blir det litt utregninger osv for å få riktig port(er) for det står det ingen ting om i beskrivelsen ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg