Gå til innhold

El. rute problem

Ranger emnet

Tech

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har problemer med de elektriske vinduene på bilen min.

Det er en E 36. Problemer er at ingen av vinduene virker, heller ikke takluken. Noen som vet hva som kan være problemer? Har ikke lys i noen av bryterene, kan det være problemet? Kanskje noen som vet om et koblingsskjema?

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tech

Hei!

Jeg har problemer med de elektriske vinduene på bilen min.

Det er en E 36. Problemer er at ingen av vinduene virker, heller ikke takluken. Noen som vet hva som kan være problemer? Har ikke lys i noen av bryterene, kan det være problemet? Kanskje noen som vet om et koblingsskjema?

På forhånd takk!

Heisann!

Jeg har hatt et lignende problem på min e34, der var det bare en svart boks som ligger under baksetet som var løs..men jeg vet ikke om det er likt på e36

-520i e39 97mod

-740i e38 94mod (under oppbygging)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by jarli

Heisann!

Jeg har hatt et lignende problem på min e34, der var det bare en svart boks som ligger under baksetet som var løs..men jeg vet ikke om det er likt på e36

Får ta og sjekke dette da, men bare og komme med forslag vist noen har peil på hva som kan være galt. Er det noen som har en sånn dc ice e 46 look fanger? Lurer fælt på hvile lys som passer i denne. Har et annet problem også. På kaldstart ligger motoren og rider mellom 1000 - 1500 o\min. Kan dette være en føler eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Azzido-325i

hadde samme problemet på min gamle e36... en styrings boks på innsiden av hanskerommet som var defekt... den styrte takluke, vinduer og sentral lås husker jeg

Oki, vet du hva de kaller denne boksen da? Problemet va først bare avogtil, så jeg vil tro det er da denne boksen som er defekt. Kostet den mye?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki, vet du hva de kaller denne boksen da? Problemet va først bare avogtil, så jeg vil tro det er da denne boksen som er defekt. Kostet den mye?

husker ikke navnet på den... tror jeg betalte rundt 1000 kr for den? ekke sikker.. blander litt ting jeg har kosta på biler det siste året... har blitt endel =)

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

husker ikke navnet på den... tror jeg betalte rundt 1000 kr for den? ekke sikker.. blander litt ting jeg har kosta på biler det siste året... har blitt endel =)

Hehe, kan tenke meg det. Ligger boksen bak haskerommet? Ikke under sammen med hjernen? Vet det er en boks til under hanskerommet da men, den har en masse ledninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, kan tenke meg det. Ligger boksen bak haskerommet? Ikke under sammen med hjernen? Vet det er en boks til under hanskerommet da men, den har en masse ledninger.

rett innafor hanskerommet... hadde vel ca mål 2x5x5 cm... sort boks... var ikke jeg som monterte den så veit ikke eksakt om det gikk masse ledninger osv inn i den...

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rett innafor hanskerommet... hadde vel ca mål 2x5x5 cm... sort boks... var ikke jeg som monterte den så veit ikke eksakt om det gikk masse ledninger osv inn i den...

Oki, da tenker jeg det bare er å bestille en sånn da. Boksen jeg tenker på den ligger under hanskerommet sammen med hjernen. Den er STOR! Er vel ikke noen som vet hvorfor bilen rider på turtallet når den blir starta kald og vel? Noe med en tomgangsmotor eller tomgangsregulator og gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider