Gå til innhold

Framgangsmåte for sveising/spakling av bakluke

Ranger emnet

kimoajajaj

Anbefalte innlegg

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by vr6R

hmm hvis den sprekker å begynner å ruste i sveiser å sånn er det jeg kaller dårlig arbeid:rolleyes:

sonick har sletet litt med "sprekking" pga anlegget så ligge baki ;)

-89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaster meg på her! :-D

1. Jeg liker ikke Golf2+3. period

2. Men en venn hadde en (i) toer så jeg hjalp han.

Her er min oppskrift:

1. Røske ut skilt og lys og lås. Vi dreit i å lage fjernåpner. Han sa det var greit å krabbe baki og åpne innenfra...

2. Lage en pappmal. Som flukter. Legge den på et stk panser type 83 Galant. kappe ut, finjustere til den ligger flush mount.

Vi fant et område som hadde "passe" bue til luka...

3. Prøvepunkte for å se det an. Tok snørrogførti forsøk før det ble helt bra. hmm... Vi brukte øyet, så sparkel for å "se det an". Ble litt lavt på v.side(masse sparkel), men det var "greit" sa'n så vi beina videre med sparkel. Egentlig sku han komme igjen neste dag og sveise om v-halvdel men da han kom igjen hadde han lakkert over! :-D

4. Skilt. Vi sveiste på to flatjern bak fangern så skiltet hang under.

5. Skiltlys. Jeg TENKTE to stk borra inn under på fangern. Løsning: Kjøpe neonlys-lisse/tråd og legge rundt. Jeg så det aldri påmontert, men jeg antar det ikke lyste veldig opp! hehe...

6. Case closed

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider