Gå til innhold

Mercedes C200 - et godt kjøp?

HALV0R

Anbefalte innlegg

Da er mopedtiden endelig over for meg, har vært et drittarbeid gjennom de 2 åra.

Tar da bil lappen tidligst til neste år, men er på utkikk etter bil nå, blir garantert mercedes og vurderer sterkt W202.

Håper dere kan komme med innspill på om denne bilen er verdt pengene, vurderer å dra å hente denne fort som faen, bor 1 time unna :)

http://bil.autodb.no/autodb/search.wa2?_cmd=results&AdItemId=1389529&ItemList=1363496,1382284,1386217,1389013,1389529,1389782,1389818

om du uheldigvis ikke kom inn på rette bil, så er autodb koden: 1389529

Bilen er gådd 370.000, men eier sier den kan lett gå 370.000 til om den behandles godt, noe som jeg tror på ettersom Mercedes er evighetsmaskiner!

Følger med sommerfelger m/dekk og vinterfelger m/dekk, ferdig ettermontert xenon, rieger front +++, se og døm selv :) Utseende er ikke stort mye å klage på heller.

Mvh

Halvor Sørensen

Dessverre så har jeg sykt lite peiling på bil og slikt, men det endrer seg vell ganske fort så lenge jeg får bil. og virkelig intresserer meg for å begynne å skru ++

TAKKER FOR ALLE SVAR! :)

Endret av HALV0R
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er gode biler, men jeg ville funnet en med lavere km.stand. Mercedes er ikke så evigvarende som entusiastene skal ha det til, men gode biler er det. Det florerer av disse bilene på markedet, og man kan gjøre gode kjøp også på tilsvarende biler med lavere km.stand enn denne :)

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider