seikemo Skrevet November 3, 2011 Rapporter Share Skrevet November 3, 2011 Hei, Noen som vet hvordan man sjekker / måler innsprøtningsdysene, eventuelt fixer de hvis de er dårlig....? 626 1996 model. Motor 1.8L Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet November 3, 2011 Rapporter Share Skrevet November 3, 2011 Feil på dyser på bensinbiler er noe som knapt forkommer så det er nok et annet problem du har ikke realtert til dyser. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
seikemo Skrevet November 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2011 Kan jo alltid være noe annet, men: Det er ingen forskjell på motorgangen når jeg kopler bort pluggen til den ene dysa. Jeg hører forskjell når jeg kopler bort de andre. Alle dysene har samme resistans. Jeg hører når når jeg tar skujernet ned på dysa at det klikker jevnt. akkurat som de 3 andre. Da skulle jeg tro at det var selve dysa. ( god gnist på pluggen ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet November 13, 2011 Rapporter Share Skrevet November 13, 2011 En det kompresjon på den sylinderen da? Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet November 13, 2011 Rapporter Share Skrevet November 13, 2011 Vil vel heller tro at dette er mekanisk relatert ja Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg