Magsibagsi Skrevet November 4, 2011 Rapporter Share Skrevet November 4, 2011 På lørdag bærer det av sted for å hente ny GTi... Tenkte jeg skulle starte en liten tråd her, for listen med ting som skal gjøres med bilen er lang! Så har jeg en haug med spørsmål... Og regner med det er mye kunnskapsrike folk her inne. Bilder av bil og nye deler kommer i løpet av noen dager:) K-Sport coilovers, karbon -motordeksel og -luftfilterboks, turbosmart resirk ventil og kon-filter står allerede i garasjen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magsibagsi Skrevet November 7, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2011 Da var R32 interiøret satt inn også! Seter foran og bak, pluss dørsider!!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magsibagsi Skrevet November 9, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2011 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredriksande Skrevet November 15, 2011 Rapporter Share Skrevet November 15, 2011 Byttet du seter bak også? Isåfall er du interessert i å selge den dobleryggen til baksetet? Siter 1998 VW Golf 1.6 Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredriksande Skrevet November 15, 2011 Rapporter Share Skrevet November 15, 2011 Det ble forresten veldig pent. Siter 1998 VW Golf 1.6 Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celliz Skrevet Januar 11, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2012 plutselig stopoa det? Siter - Golf 4 Prosjekt http://www.bilforumet.no/andre_forum/prosjektforum/287996-celliz-langtidsprosjekt-golf-4-fsi-2000-mod.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marzo Skrevet Januar 12, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2012 Rå stoler! Disse som lå ute på finn for en stund siden? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magsibagsi Skrevet Januar 14, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2012 Er det ikke vinter da?:-p har ikke hjerte til å montere utvendige deler nå!! Men skal legge ut bilder etter som delene ramler inn her. Fikk nye baklykter til jul... Så skal prøve å legge ut et bilde av de i morgen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magsibagsi Skrevet Januar 14, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2012 Rå stoler! Disse som lå ute på finn for en stund siden? Enten på finn eller her inne... En kamerat som ramlet over en gammel link:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magsibagsi Skrevet Februar 22, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2012 I morgen bærer det av sted for å hente nye felger:) gleder meg!! Blir nok noen bilder i morgen... Måååå jo prøve de på bilen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magsibagsi Skrevet Februar 24, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2012 Måtte prøve felgene på i går. De satt perfekt! Kjøpte dekk hos dekkonline i dag. Så de skal være her om en uke! Tok noen bilder i går. Men macen er på reprasjon så da får jeg ikke lagt ut noen bilder enda:-/ fjernet sølvbokstavene på bakluka i dag. Veldig fornøyd!! Er det forresten noen som har handlet uoriginalt jubi-kit? Hadde vært fint å høre litt om passform og kvalitet:) Så spytt ut om noen har noe å komme med:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magsibagsi Skrevet Februar 28, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2012 I dag fikk jeg tilbake dataen. Så får oppdatere dere litt på hva som har skjedd! Nye lykter og fjernet bokstavene bak. (usikker på hva jeg synes om baklyktene egentlig, men får se når alt er ferlig) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magsibagsi Skrevet Februar 28, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2012 Felgene mine har også kommet... Så venter bare på dekk! de skal komme på mandag:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magsibagsi Skrevet Februar 28, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2012 I dag var det jo knallvær så fikk fiklet litt i motorrommet på 4ern. Pluss at jeg fikk luftet 1ern en liten runde! Stått hele vintern men startet på første:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansen89 Skrevet Februar 28, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2012 PentPent!!!:) Siter - 12 Berlingo - 09 Polo GT Sport x 08 Caddy X 92 Vectra A X 90 Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg