Gå til innhold

Hvor mange jenter/damer er med i bilforumet.net??

Ranger emnet

Audi quattro turbo

Anbefalte innlegg

• Svar 58
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Audi quattro turbo

Jeg vet om kun Hånda-beib,Mrs. Aero og turbo2 som er damer.Er det kun de tre som er damer her på forumet????Kewlar og Loppa er vel i grenseland også egentlig.50/50 dame/gutt......:D :D :op :op

hei hei driver du meg forskjellsbehandlig eller. Hva med alle oss Follogaylords vi jobber hardt for ting vi ass :D

One life. Live it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen,jeg glemte dere!!Men det sier seg vel selv at dere er en gjeng med damer.Dere kjører iallefall som noen......HAHAHA!!!!Iallfall Silvergay og RS2 (hvorfor tror dere han har 2-tall i nicket sitt???) Ta meg i toern kanskje??:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

`96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Audi quattro turbo

Faen,jeg glemte dere!!Men det sier seg vel selv at dere er en gjeng med damer.Dere kjører iallefall som noen......HAHAHA!!!!Iallfall Silvergay og RS2 (hvorfor tror dere han har 2-tall i nicket sitt???) Ta meg i toern kanskje??:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Grattis nå vet jeg om en som akkurat vant en tur i Sigdal med en Golf MK1 med Rallypigg. Gir meg ikke får du skriker å vil hope ut ifart :D :D :D :D

One life. Live it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by QueenRS

Noen her som trudde Queen var en gutt? Hehe,neida,men jeg er jente jeg og hvertfall! Ford-skulle....... :D

Da vet dere det og! :op

hehe ikke lett å si med de gutta her :) Er jo lett å skjule seg bak navnet sitt :) Kan endelig la ting komme frem når ingen vet hvem du er..

Fortell litt om deg selv da?

Bil?

One life. Live it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by QueenRS

Ja,det er så mye spennende å vite om meg...

Har du msn eller IRC så treffer du meg der! :)

Har en 93-mod Sierra 2.0i clx! Ligger ute på motorbørsen til salgs,men begynner å få litt 2nd thoughts om å selge den...

Du da?

Høy og mørk :)

Kjører en Audi RS2 som inntil nylig var til salgs

Har bare ICQ jeg blir for mye å holde styr på :)

One life. Live it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider