Gå til innhold

Hvor mange jenter/damer er med i bilforumet.net??

Ranger emnet

Audi quattro turbo

Anbefalte innlegg

• Svar 58
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by LupoB0Y

Jeg så noen babes i en honda civic på Gatebil på Våler i sommer.. Det er jo bare snakk om litt rekruttering da..

For de av oss som har naturlig drag på damene, så kan vi jo bruke sjarmen til å trekke noen damer hit..

:D

Hva mener du????

"Øy dø kjærrring, dra den svære ræva di hit... Jeg har noe jeg skal vise deg..."jerkoff

Bør kanskje være "litt" mer raffinert enn det???:D :D :D

Bilvask er oppskrytt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var bare en dårlig spøk Mrs Aero!! :) No hard feelings???Hva slags modifikasjoner har du gjort med Scaniaen da ?? Større turbo??Intercooler??Grenrør?Synes det er tøft at jenter også er bilentusiast :) Ikke akkurat overflod av det rundtom kring,ikke ta alt jeg sier seriøst heller!!!Har det med å spøke med det meste om de fleste........men jeg mener ALDRI noe vondt med det.

`96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Audi quattro turbo

Synes jeg hører en viss svensk aksent på deg.Bodd for lenge der borte eller??Hehe,hvor kjørte du 1/8 mile da ??

Flytta fra Oslo i juli -99.

KDR - Karlstad Racing arrangerte det förste lovlige streetracet på gamla flygplatsen i Karlstad igår. Det var vel 80 biler som starta og en jävla masse folk som kom å titta på. Vi var ganske så slitne igår kveld når alt var ryddet bort på flygfeltet og alt var over. Halve gjengen satt og halvsov over hver sin pizza etterpå...

Det ble en otroligt lykkad dag! Tror nok alle i styrelsen og alle funksjonärer sov gott inatt...det gjorde iaf jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider