Zoolo Skrevet November 7, 2011 Rapporter Share Skrevet November 7, 2011 Trenger fremskjermer til min 91 GMC Syclone, det er brukt samme skjermer på denne som Blazer i samme tidsperioden, skrik ut om du har eller vet om en side jeg kan bestille fra :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Lange Skrevet November 7, 2011 Rapporter Share Skrevet November 7, 2011 har jeg :P fra blazer k5 1990 eller 91 litt usikker.. :P hvor mye er du villig til å gi? er fra drammens område :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Lange Skrevet November 7, 2011 Rapporter Share Skrevet November 7, 2011 vis det passer da :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zoolo Skrevet November 8, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2011 Er litt usikker, vet at blazer s10 passer, men k5..? Har du noen bilder? Tilstand på disse skjermene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Lange Skrevet November 9, 2011 Rapporter Share Skrevet November 9, 2011 er bare og google blazer k5 1990 så kommer det bilde opp :P kan ta bilder av skjermene vis du er int? :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zoolo Skrevet November 9, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2011 Kika litt på den, tror ikke de passer.. Vet at blazer s10, sonama s10 og chevrolet s10 er de samme skjermene.. Driver å ser på ebay og andre amerikanske sider, men det er jo ingen som sender til Norge.. Noen som har tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Lange Skrevet November 9, 2011 Rapporter Share Skrevet November 9, 2011 veng.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Lange Skrevet November 9, 2011 Rapporter Share Skrevet November 9, 2011 http://www.rockauto.com/catalog/raframecatalog.php Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg