JimGjertsen Skrevet November 7, 2011 Rapporter Share Skrevet November 7, 2011 Legger det inn her fordi jeg ser så mange av dere har det jeg ser etter, som er lik farge som bilen deres! Settet jeg ser på er dette: http://www.ebay.co.uk/itm/OPEL-VAUXHALL-OMEGA-B-BODY-KIT-/200665522626?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item2eb898e1c2#ht_2873wt_1396 Omegaen min er burgunder rød, og lurer på hvordan jeg skal gå fram for å få dette i lik farge som bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet November 7, 2011 Rapporter Share Skrevet November 7, 2011 Jeg har det på min bil, men kjøpt på trolltuning og ikke ebay :) Det er vel svart når det kommer til deg så da må jo du enten levere det inn til lakking eller gjøre det selv. Ta med deg bensinlokket ditt til en lakkerer så tar han prøve av det så du får riktig farge. :) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JimGjertsen Skrevet November 7, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2011 Åja, kjekkt! :) Takk! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JimGjertsen Skrevet November 7, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2011 Forresten, vet du hvor mye det koster å få det lakkert? sånn ca Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet November 7, 2011 Rapporter Share Skrevet November 7, 2011 Jeg lakkerte selv med boks så jeg har ikke peiling :D Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet November 7, 2011 Rapporter Share Skrevet November 7, 2011 Jeg har det på min bil, men kjøpt på trolltuning og ikke ebay :) Det er vel svart når det kommer til deg så da må jo du enten levere det inn til lakking eller gjøre det selv. Ta med deg bensinlokket ditt til en lakkerer så tar han prøve av det så du får riktig farge. :) Hvorfor skal han kjøpe det mye dyrere hos Trolltuning enn på e-bay? Farge/lakk koda di står på ei plate i motorrommet rett ved panserlåsen din. 3 sifra tall kode med enten e eller z forran. Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet November 7, 2011 Rapporter Share Skrevet November 7, 2011 Har ikke sagt at han skal kjøpe på troll vel? Sa at JEG kjøpte det der. Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JimGjertsen Skrevet November 7, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2011 Takk for hjelpa begge 2! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet November 7, 2011 Rapporter Share Skrevet November 7, 2011 Men jeg hadde heller tatt med bensinlokket og fått de til å ta prøve av lakken slik det blir 100% rett farge, enn å ta med fargekoden. Husker det var et styr når jeg skulle ha lakk til listene under lyktene mine, dro inn med fargekoden og den hadde de ikke i registeret sitt, måtte på Opel å få omgjort koden til en annen type kode som de hadde på ''Ødegaard lakk''. Var litt styr men fargen ble rett. Derfor tar jeg med meg bensinlokket når jeg handler lakk. Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbowrx Skrevet November 7, 2011 Rapporter Share Skrevet November 7, 2011 Men jeg hadde heller tatt med bensinlokket og fått de til å ta prøve av lakken slik det blir 100% rett farge, enn å ta med fargekoden. Husker det var et styr når jeg skulle ha lakk til listene under lyktene mine, dro inn med fargekoden og den hadde de ikke i registeret sitt, måtte på Opel å få omgjort koden til en annen type kode som de hadde på ''Ødegaard lakk''. Var litt styr men fargen ble rett. Derfor tar jeg med meg bensinlokket når jeg handler lakk. Det er nok det lureste ja. Jeg skulle lakke spoilern til corsaen, og dro ned på fargehandelen med lakkoden, fikk sprayboksen og dro hjem. I det jeg begynte å lakkere, skjønte jeg fort at dette ikke var riktig. Lakken var mye mer lilla enn svart, i forhold til bilens lakk. Vi dro tilbake for å klage, men de ba meg ta av en del av bilen med riktig lakk, så de kunne "matche" fargen 100%. Den nye lakken vi fikk var perfekt, og nå ser man ikke noe forskjell i det hele tatt på spoiler kontra bil. :) Siter 1993 Opel Omega 3.0 24v (X) 1993 Opel Omega "kawamega" 2.0 isbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet November 7, 2011 Rapporter Share Skrevet November 7, 2011 Nettopp! Fargen kan nok sikkert falme litt med åra også, ha hjelper fargekode lite... Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JimGjertsen Skrevet November 8, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2011 (endret) Ok! Så jeg bare tar med bensinlokket til fargehandelen og ber om lik farge? Og da får jeg det som sprayboks? :) Edit: Skrivefeil Endret November 8, 2011 av JimGjertsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet November 8, 2011 Rapporter Share Skrevet November 8, 2011 Jepp! :) Kjøp 2k klarlakk på sprayboks også :) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JimGjertsen Skrevet November 9, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2011 Ok, takk :D Da blir det årnings da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet November 9, 2011 Rapporter Share Skrevet November 9, 2011 Har du bestilt settet? Skal du ha rundt hele bilen eller kun fremme? :) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg