Gå til innhold

Lakkere bodykit til Omegaen.

Ranger emnet

JimGjertsen

Anbefalte innlegg

Legger det inn her fordi jeg ser så mange av dere har det jeg ser etter, som er lik farge som bilen deres!

Settet jeg ser på er dette: http://www.ebay.co.uk/itm/OPEL-VAUXHALL-OMEGA-B-BODY-KIT-/200665522626?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item2eb898e1c2#ht_2873wt_1396

Omegaen min er burgunder rød, og lurer på hvordan jeg skal gå fram for å få dette i lik farge som bilen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det på min bil, men kjøpt på trolltuning og ikke ebay :)

Det er vel svart når det kommer til deg så da må jo du enten levere det inn til lakking eller gjøre det selv. Ta med deg bensinlokket ditt til en lakkerer så tar han prøve av det så du får riktig farge. :)

1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt

''The one who shall be last...

Will be sideways and smiling!'' :D

monstergarasj på Instagram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det på min bil, men kjøpt på trolltuning og ikke ebay :)

Det er vel svart når det kommer til deg så da må jo du enten levere det inn til lakking eller gjøre det selv. Ta med deg bensinlokket ditt til en lakkerer så tar han prøve av det så du får riktig farge. :)

Hvorfor skal han kjøpe det mye dyrere hos Trolltuning enn på e-bay?

Farge/lakk koda di står på ei plate i motorrommet rett ved panserlåsen din.

3 sifra tall kode med enten e eller z forran.

"Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay"

*Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv.

Håvard. TLF: 41408822

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg hadde heller tatt med bensinlokket og fått de til å ta prøve av lakken slik det blir 100% rett farge, enn å ta med fargekoden. Husker det var et styr når jeg skulle ha lakk til listene under lyktene mine, dro inn med fargekoden og den hadde de ikke i registeret sitt, måtte på Opel å få omgjort koden til en annen type kode som de hadde på ''Ødegaard lakk''. Var litt styr men fargen ble rett.

Derfor tar jeg med meg bensinlokket når jeg handler lakk.

1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt

''The one who shall be last...

Will be sideways and smiling!'' :D

monstergarasj på Instagram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg hadde heller tatt med bensinlokket og fått de til å ta prøve av lakken slik det blir 100% rett farge, enn å ta med fargekoden. Husker det var et styr når jeg skulle ha lakk til listene under lyktene mine, dro inn med fargekoden og den hadde de ikke i registeret sitt, måtte på Opel å få omgjort koden til en annen type kode som de hadde på ''Ødegaard lakk''. Var litt styr men fargen ble rett.

Derfor tar jeg med meg bensinlokket når jeg handler lakk.

Det er nok det lureste ja. Jeg skulle lakke spoilern til corsaen, og dro ned på fargehandelen med lakkoden, fikk sprayboksen og dro hjem. I det jeg begynte å lakkere, skjønte jeg fort at dette ikke var riktig. Lakken var mye mer lilla enn svart, i forhold til bilens lakk. Vi dro tilbake for å klage, men de ba meg ta av en del av bilen med riktig lakk, så de kunne "matche" fargen 100%. Den nye lakken vi fikk var perfekt, og nå ser man ikke noe forskjell i det hele tatt på spoiler kontra bil. :)

1993 Opel Omega 3.0 24v

(X) 1993 Opel Omega "kawamega" 2.0 isbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider