JimGjertsen Skrevet November 10, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2011 Venter til jeg får råd. Er uten jobb nå, så er dårlig med penger :P Men jeg er ikke sikker. Tror det bare blir fronten. Hvertfall foreløpig :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet November 15, 2011 Rapporter Share Skrevet November 15, 2011 kan du ikke få lakkert dette ortligt da? spraybokslakk driver man med når man er 18 år...ser helt jævligt ut Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JimGjertsen Skrevet November 16, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2011 Jeg er 19 :P Men har en kompis som er lærling som billakkerer, og han er jævlig flink. får nok han til å hjelpe meg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet November 16, 2011 Rapporter Share Skrevet November 16, 2011 For å lakke KUN lippa sæther så trengs ikke det å bruker 5000 hos en lakkerer når du får veldig bra resultat med boks og 2k klarlakk på boks. Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet November 16, 2011 Rapporter Share Skrevet November 16, 2011 Nå koster det heller ikke 5K å lakke en leppe, og sprayboks med 2k lakk blir uansett ALDRI så bra som med sprøyte hos en lakkerer. Du skal kjøpe lakk, pussepapir, grunning og all jobben selv så koster det en del også. Bedre å betale en drøy 1000 lapp og få det strøkent med en gang. Til sammenligning betalte jeg 4K for lakkering av hel frontfanger, bakfanger, kanalskjørt og s-line lister på a4 min. Dette var da med lakk og all jobb. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg