Gå til innhold

Streetmeet i trondheim 16. april klokken 20.00

Ranger emnet


Stephan

Kommer du på street meet i trondheim? (hvis det blir)  

59 stemmer

  1. 1. Kommer du på street meet i trondheim? (hvis det blir)

    • Javisst!! Kom med tid og sted!!!
      41
    • Kanskje.. hvis jeg får låne bila :P
      4
    • Nope....
      14


Anbefalte innlegg

Originally posted by Stephan

Jøsses, var det første jeg tenkte da jeg rundet hjørnet nede på piren. Ble mye mere folk enn jeg hadde drømt om! Synes det ble ett jævli bra oppmøte. Ble litt frossent etter hvert ja.. Og mørkt.

Flott med litt underholding med litt sliting av dekk;) Var en morro kar som var dritings å ropte høyt som F at alle der var tapera og kjerringa og begynte å springe etter forbi kjørende biler. Lurer på hvem det var... hehe. Så på slutten ble det nå litt krangling og slossing da.. men er ikke det som alltid skjer når det er mange typer som drikker på samma plass? Vært morro å fått til noe organisert liten drag opplegg neste gang.. 200m eller noe:) Noen som vet om det er vannskelig å få gjort dette på en lovlig måte?

Hva som skal til? Sperringer, en ambulanse og ett "all kjøring på eget ansvar" skilt. Det hadde vært greit:D :D :D

Har tatt noen bilder.. men ble en del dårlige.. menmen.. Lurer på om han med volo stasjen og 19" har noe gummi igjen jeg, tok helt av! Håper noen har fått til noen bra "burne" bilder også.. kameraet mitt gikk tom for strøm:mad: Det jeg synes var sinnsykt rart at vi ikke så snutten av politiet?! Stasjonen er jo nesten rett atme. Og det bråket som var neppå der høres ganske godt... men jeg klager ikke:)

Takk til alle som møtte opp!! :) yodude grinchy kiddie thumpsup

 

Bilder :):D

 

Tror det er ganske mye styr, men hadde vært gøy å prøvd å fått gjennom !! Amcar-gutta driver jo med dette på Lade hvert år, men er visst med nød og neppe at de får lov til det.

Er overraska om ikke han med volvoen måtte bytte dekk etter gårdagens "herjinger" ja :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 219
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det tok av skikkelig igår ja :) Oppmøte var over all forventning. Gleder meg til neste gang :)

03 Bmw E46 320 cab[Apr09-] 93 Bmw E36 318I[jul10-]

X:92 Bmw E36 318is sedan[juni07-sept09] X:93 Bmw E36 325 Cab[mar07-aug07]

X 04 VW Golf V FSI Sportline[nov06-apr07] X 85 VW Jetta 1,6L[des09-Aug10]

X:92 Mazda Mx-3[okt04-aug06]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Astra_Turbo

Var allerede snakk om neste fredag, tar jeg feil da??

 

 

det blir litt teit da. Sånne ting skal ikke være for ofte for da mister det sjarmen sin. da kommer garantert politiet til å blande seg inn å!

03 Bmw E46 320 cab[Apr09-] 93 Bmw E36 318I[jul10-]

X:92 Bmw E36 318is sedan[juni07-sept09] X:93 Bmw E36 325 Cab[mar07-aug07]

X 04 VW Golf V FSI Sportline[nov06-apr07] X 85 VW Jetta 1,6L[des09-Aug10]

X:92 Mazda Mx-3[okt04-aug06]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by mr2chris

 

Tror det er ganske mye styr, men hadde vært gøy å prøvd å fått gjennom !! Amcar-gutta driver jo med dette på Lade hvert år, men er visst med nød og neppe at de får lov til det.

Er overraska om ikke han med volvoen måtte bytte dekk etter gårdagens "herjinger" ja :D

 

Men hvordan kan vi prøve å få søkt om dette på en seriøs måte a.. for dem er vi vel en haug med uansvarlige drittunger kan jeg tenke meg.. å hvem er dem? Hvem søkes det om sånt til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uansett om dere får arrangert street legal kjøring så syns jeg de med heftige (nonUS)biler bør komme og kjøre på lade hvor ACCT arrangerer!

 

Dere kan jo også ringe Amcar og høre, det har stått om hvordan man arrangerer det i bladet noen ganger, samt at de låner ut proft tidtakingsutstyr.

 

Grunnnen til at det er så problematisk er vel at man sperrer av hele ladesletta. Men det finnes jo andre plasser å arrangere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår