Gå til innhold

Streetmeet i trondheim 16. april klokken 20.00

Ranger emnet

Stephan

Kommer du på street meet i trondheim? (hvis det blir)  

59 stemmer

1. 1. Kommer du på street meet i trondheim? (hvis det blir)

• Javisst!! Kom med tid og sted!!!
      41
    • Kanskje.. hvis jeg får låne bila :P
      4
    • Nope....
      14

Anbefalte innlegg

• Svar 219
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Wishmaster

når kom den bmw'n? den fikk jeg ikke med meg!:( :mad:

dette kan man vel med sikkerhet kalle et vellykket treff, noen flere som har bilder fra i går?:)

Jeg har bilder, men får som sagt ikke henta ut bilda før søndagen tror jeg. har *mange* bilder ;)

Og et par små videoer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Stephan

Men hvordan kan vi prøve å få søkt om dette på en seriøs måte a.. for dem er vi vel en haug med uansvarlige drittunger kan jeg tenke meg.. å hvem er dem? Hvem søkes det om sånt til?

først og fremst må det vel søkes til politiet. ellers kan man vel høre med amcar-gutta hva de gjør for noe.

For øvrig, tror jeg ikke vi satser på sånne street meets for ofte, og i hvert fall ikke førstkommende fredag.

Venter minst en måned, tenker jeg .. ? Må få litt mer varme i lufta. Og for at oppmøtet skal bli bra, må det ikke være for ofte. Og dessuten holder vi kanskje purken unna om det ikke blir for ofte...?

-edit-

synd å høre om ulykka, kondolerer til de som måtte kjenne de. for øvrig tror jeg ikke vi skal prate mer om det i denne tråden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kvalitet over kvantitet :D

Snakka med fader'n om arrangering av street legal stevner (han har vært i styret til acct lenge).

Man må ha tilstrekkelig antall funksjonærer tilstede (brannfolk, redningsfolk, lege, sikkerhetssjekk av biler osv), man må ha politiets tillatelse og arrangøren må være medlem i norges bilsportsforbund. Ikke noe en privat gjeng kan arrangere sånn helt uten videre med andre ord.

Rakk nesten ikke å komme ned til havna for å se engang jeg. Var der en liten tur i 9tida (da kjørte jeg gamlingens stasjonsvogn). Og i 11tida (med min emminente 1500kr's ascona) var det veldig få biler der så jeg. Hvor ble det av alle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by funkes

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=223553

Noen av de fra Orkanger som var på streetmeet i går eller?

:( :(

Utrolig jævlig sånne greier, kondolerer!

Takk for kondolansen ja... Var en veldig go kompis av meg som omkom:( Så jævli urettferdig verd'n vi lever i! Tenker på de som er igjen, faren omkom i ei arbeidsulykke for bare 6 mnd siden:(:(:(:(

Så jævlig trist:(

06 BMW 320D M-Sport

99 BMW 323IA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Erik Braseth

Rakk nesten ikke å komme ned til havna for å se engang jeg. Var der en liten tur i 9tida (da kjørte jeg gamlingens stasjonsvogn). Og i 11tida (med min emminente 1500kr's ascona) var det veldig få biler der så jeg. Hvor ble det av alle?

Folk var der i hvert fall fra 20 til 23.. etter det begynte folk å bli litt kalde. Talte som sagt ca 150 biler rundt kl 21.30-22.00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Erik Braseth

kvalitet over kvantitet :D

Snakka med fader'n om arrangering av street legal stevner (han har vært i styret til acct lenge).

Man må ha tilstrekkelig antall funksjonærer tilstede (brannfolk, redningsfolk, lege, sikkerhetssjekk av biler osv), man må ha politiets tillatelse og arrangøren må være medlem i norges bilsportsforbund. Ikke noe en privat gjeng kan arrangere sånn helt uten videre med andre ord.

Ohoi! Såpass ja!! hmmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foreslår at vi tar kontakt med både politiet og Amcar, begge har erfaringer fra slike treff og kan sikkert komme med nyttig info. Slikt må planlegges i god tid, så skal dette gjøres lovlig, blir det nok tidligst neste år.

Med bakgrunn i de 2 treffene på piren mener jeg vi har vist at bilinteressen er stor i byen, og at vi har en god del "fetere" biler her. Dette bør være en god bakgrunn å jobbe ut i fra med tanke på å få til drag-løp.

Vi kan jo invitere WRX'en til Trondheim Politikammer, de er jo ivrige på å dragge med den:D

Signaturen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider