Gå til innhold

Streetmeet i trondheim 16. april klokken 20.00

Ranger emnet


Stephan

Kommer du på street meet i trondheim? (hvis det blir)  

59 stemmer

  1. 1. Kommer du på street meet i trondheim? (hvis det blir)

    • Javisst!! Kom med tid og sted!!!
      41
    • Kanskje.. hvis jeg får låne bila :P
      4
    • Nope....
      14


Anbefalte innlegg

Originally posted by Stephan

 

Steike.. var en tur neppå piren i dag å tok en titt.. var sinnsykt mye stein opplegg neppå der. FÅr virkelig håpe det forsvinner til den 16:)

 

Ja, det kommer stadig nye laster med stein, og de tar bort med jevne mellomrom. Men om det er mye stein nedpå der den 16, så kan vi ikke flytte hele greia til KBS da?

 

-edit-

vil forresten anbefale og skrive sted og tid i topic'en.. så folk får det med seg uten å gå gjennom x antall sider :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 219
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Stephan

Var vel her i utgangs punktet det skal være.

 

Jepp, det var der det i utgangspunktet skal være. Jeg skal ned på Piren i morgen formiddag, skal se om jeg klarer å finne ut noe.

 

Når det gjelder P-plassen ytterst ute på piren, så er det ofte en god del biler der, og ikke minst er det mange trailersjåfører som sover der... ikke spesielt populært å holde de våkne.

Da tror jeg KBS er bedre.

 

Men som sagt, skal se om jeg finner ut noe i morgen.

 

Hvis jeg ikke finner ut noe, skal vi velge å flytte det da, så vi slipper å være usikker på lokalisering?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjah.. synes den plassen var knall jeg men det er jo ikke lenge til treff nå.. begynner å tvile på at de rydder unna i rett tid. må vel prøve å finne en ny plass. Hellst med litt belysning kanskje så det ikke blir stapp mørkt etter hvert.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Stephan

Synes jeg husker det var fint her.. men kanskje lettere for folk som kanskje kommer litt utenifra å finne obsen...

 

kbs mener du vel, ikke obs. kbs er jo opplyst, og alltid ledig.

 

Der du merket av på kartet.. er det ikke et problem med sovende trailersjåfører der også tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by mr2chris

 

kbs mener du vel, ikke obs. kbs er jo opplyst, og alltid ledig.

 

Der du merket av på kartet.. er det ikke et problem med sovende trailersjåfører der også tro?

 

hmm.. ja det kan være det er sovende sjåfører der ja.. sto ett par stykker der. Men.. der all den steinen står er det å en go del plass bitelitt lenger bort....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår