Gå til innhold

Streetmeet i trondheim 16. april klokken 20.00

Ranger emnet

Stephan

Kommer du på street meet i trondheim? (hvis det blir)  

59 stemmer

1. 1. Kommer du på street meet i trondheim? (hvis det blir)

• Javisst!! Kom med tid og sted!!!
      41
    • Kanskje.. hvis jeg får låne bila :P
      4
    • Nope....
      14

Anbefalte innlegg

• Svar 219
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by litjaas

rlsa

du er en snedig fyr,,,...pisser i bokse å skyller på mor....hahah..

lord of the rings...:D :D :D :D ring på fingern da??:D :D vi møter vi vettu....orkdalingan.....vi har med en raring da....:D :D samskott:D :D men dere blir fort vant til han..:mad: :mad: håper d går an å spille litt musikk dær???har med en kompis med 4 stk 12"power punch rockford,2 stk 1500db å 2 stk 800a forstærkere,denne gangen skal vi seire på db drægg..."senere på året"hehe....dette blir BRA.

bra et noen orker å fixe sånne træff..ståPÅ

Nei, har du komme dæ på internett du å ja litjaas assman Ring på finger'n du, rætt ræva som slapp en... Si du som ha kjøpt dæ svær bil (firmabil) så du får plass t barnevogna! lol

http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=30030

Tru d bli ett bra oppmåte på fredan ja, d bli "luggumt"!

Lure på om æ ska ta mæ en liten en æ ja, for det bli jo en bra fæst, bila å høy musikk:dude: beer puke

Orkdal rules:D

06 BMW 320D M-Sport

99 BMW 323IA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Stephan

innbiller meg at jeg kanskje så deg på januar treffet? det er iallefall ca der..

Det stemmer nok det ja.. Men vet ikke om jeg kommer. Ingen av kompisene mine her i byen er råne-folk. Og jeg har sikkert nok å finne på på en fredags kveld også...

SEATforum.no

Seat Leon Turbo

BMW 320D M-Sport

x Mitsubishi Lancer Evolution IX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Zamot

Det stemmer nok det ja.. Men vet ikke om jeg kommer. Ingen av kompisene mine her i byen er råne-folk. Og jeg har sikkert nok å finne på på en fredags kveld også...

Dont worry....er vel ikke akkurat noen råner selv men...artig lell! :)

@lpher

Lexus GS300

Lenke til kommentar
Del på andre sider