larsmx5 Skrevet September 25, 2002 Rapporter Share Skrevet September 25, 2002 på jobb........ Hvem ble medlem nr1000????????:confused: Siter 1992 skyline R32 1994 s13 gpsports driftebil x1992 mazda mx5 turbo x1991 nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Vidar Pedersen Skrevet September 25, 2002 Rapporter Share Skrevet September 25, 2002 Hvem f*** er Oddvar Brå? Siter Bjørn V. Pedersen Norsk Dragracing Gardermoen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsxr600 Skrevet September 25, 2002 Rapporter Share Skrevet September 25, 2002 Jeg satt her på forumet, og på irc. Satt å kikka på at kebaben skulle bli min, men medlem nr 1000 registrerte seg 32 minutter for seint til at det skulle vært innen en halvtimes avvik fra det jeg gjettet :) Siter 2010 Mitsubishi Outlander Instyle+ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet September 25, 2002 Rapporter Share Skrevet September 25, 2002 jeg satt på jobben og surfa..... ehheheheeh da så jeg medlemm nr 1K tikka inn.... Hvem fikk kebab by the way?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsxr600 Skrevet September 25, 2002 Rapporter Share Skrevet September 25, 2002 Jeg bomma med 1 time og 2 minutter, så det var ikke langt unna. Var jo ganske nære du og Mr.Happy :) 11 minutter lenger unna enn meg. Men desverre er thoos 3 minutter nærmere enn meg. Og siden jeg forandra reglene litt, så blir det kebab på thoos selvom han ikke er innenfor 30 minutter. :) :) Siter 2010 Mitsubishi Outlander Instyle+ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blixanio Skrevet September 25, 2002 Rapporter Share Skrevet September 25, 2002 jippi!!! jeg får vel dra bort til strømmen en gang for å innkasserer kebaben! :D :D :D Siter - 87 Mitusbishi Colt chicken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet September 25, 2002 Rapporter Share Skrevet September 25, 2002 Grattis med "seieren" hahahahahahhaa Ta et bilde når du får "premien" hahahhaaahha Minne for livet :D :D :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet September 25, 2002 Rapporter Share Skrevet September 25, 2002 Originally posted by thoos jippi!!! jeg får vel dra bort til strømmen en gang for å innkasserer kebaben! :D :D :D bra du vant du som bor litt langt unna da...:D:D:D:D hehe Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg