Gå til innhold

vraket 244 turbo!

Ranger emnet

halvors1

Anbefalte innlegg

tenkte å fortelle om en litt "morsom" historie som skjedde meg og noen kompiser for ca. 1 år siden.

en som gikk i klassen min hadde en orginal Volvo 244 turbo som var importert fra sverige. jeg hørte noe rykter om at han skulle selge den så vi ble enige om en pris å at jeg skulle kjøpe den. men jeg ville jo prøvekjøre den først så jeg fikk ha den en dag. å siden jeg ikke har lappen så hadde jeg med meg 1 kompis med lappen + 2 kompiser til som bare satt på!

så tenkte vi å "herje" litt da, bilen hadde jo tross alt 230-250hk å de måtte jo brukes! så vi kjørte til et sted som heter luksefjell ganske langt vekk fra folk.

vi herja å hadde det gøy helt til det virkelig gikk galt!

vi kom rundt en bakketopp i en lang høyeresving, sjåføren tenkte å gasse på litt for å få fart opp bakketoppen men da fikk bilen sladd.. han fikk ikke rettet den opp igjen å fortsatte da å holde sladden å vi fikk mer og mer fart! det siste jeg husker er egentlig at vi lå opp ned når jeg åpnet øynene!

ja! vi hadde truffet en fjellvegg i ca. 90 km/t å blitt kasta rundt på taket..

slenger med noen bilder.

litt sykt! men vi filmet faktisk da dette skjedde! ( inne fra bilen )

post-66276-13804853636668_thumb.jpg

post-66276-13804853636719_thumb.jpg

post-66276-13804853636769_thumb.jpg

post-66276-1380485363681_thumb.jpg

post-66276-13804853636851_thumb.jpg

Low is a lifestyle! ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid ; )

mitt stance prosjekt: http://www.bilforumet.no/andre_forum/prosjektforum/284133-halvors1-vw-vento-stance-prosjekt.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi lå på sykehuset da politiet kom å spurte om fart osv.. vi lå ikke på samme rom med heldigvis så sa alle at vi hadde kjørt i rundt 50 km/t ( er 80 km/t på stedet vi kræsja ) å han benektet å ha grisekjørt osv. å med da ingen beviser på dette så fikk de ikke ha førerkortet hans mer enn 3 uker :P

Low is a lifestyle! ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid ; )

mitt stance prosjekt: http://www.bilforumet.no/andre_forum/prosjektforum/284133-halvors1-vw-vento-stance-prosjekt.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider