audun34 Skrevet Mars 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2004 Hei! Er ute etter orginale E30 fjærer, altså ikke noe senkesett :) Håper det er noen som har, sia så si alle er senka ;) Og poster du "jeg har" så for all del, post ønsket pris også da og kansje en mailadresse? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TAm Skrevet Mars 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2004 Synd du ikke bor nær Oslo. Kunne fått 4 stk av meg :-) Siter Imponert...men ikke overrasket. Låven racing. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audun34 Skrevet Mars 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2004 er jo derfor vi har posten ;) interessert i å selge? pris? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karlsen__87 Skrevet Mars 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2004 hvorfor ikke kjøpe senke fjærer?? er jo mye tøffere... Siter 7 måneder igjen til jeg blir 18 kjører blodtrimma moped mens jeg venter ;) Blir vel en BMW E30 320i eller 325i til vintern... BMW ///M-Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Mars 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2004 tror jeg har 4 _GODT_ brukte nede :) Kan få de :P Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audun34 Skrevet Mars 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2004 Sååå, ingen som har 4stk. E30 fjærer i høvelig brukbar stand? ;) Når du sier _GODT_ brukt, er det veldig ille? :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet Mars 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2004 Originally posted by Karlsen__87 hvorfor ikke kjøpe senke fjærer?? er jo mye tøffere... Teori: Han har ikke TÜV-papirer på senkesettet sitt, så han setter på orginalfjører for og få EU-godkjent bilen. Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Mars 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2004 Originally posted by audun34 Sååå, ingen som har 4stk. E30 fjærer i høvelig brukbar stand? ;) Når du sier _GODT_ brukt, er det veldig ille? :P Tror det var demperne som tok natten da, men vet ikke tilstanden til fjærene... Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audun34 Skrevet Mars 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2004 Originally posted by Jorgen Teori: Han har ikke TÜV-papirer på senkesettet sitt, så han setter på orginalfjører for og få EU-godkjent bilen. litt på jorde men men .. er ute etter 4 orginale E30 fjærer.. og siden alle E30`er er senka, så sku man jo tro at noen hadde liggende orginale fjærer som de kansje kunne selge ;) og nei, er ikke no fjas me orginale fjærer pga. mangel på tüv-papirer på senkesett eller noe sånnt .. er bare ute etter orginale fjærer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kroffer Skrevet Mars 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2004 e du skrullerusk audun? fan du ska me det? Siter æ hadde først en honda shadow, så en bmw 320i, men nu, ja nu går æ.. eller får æ haike? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg